Головна » Мероприятия » ДОКУМЕНТАЛЬНОЕ СОПРОВОЖДЕНИЕ ХОЗЯЙСТВЕННОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
Загрузка Мероприятия

« Все Мероприятия

  • Это мероприятие прошло.

ДОКУМЕНТАЛЬНОЕ СОПРОВОЖДЕНИЕ ХОЗЯЙСТВЕННОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ

16 апреля @ 14:00 - 26 апреля @ 17:00

2098грн – 2398грн

16-26 апреля 2019 г.,

5 уроков, 14:00-17:00 (15 часов)

ДОКУМЕНТАЛЬНОЕ СОПРОВОЖДЕНИЕ

ХОЗЯЙСТВЕННОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ.

Полное обучающее руководство по документообороту

на предприятии.

Документы от А до Я – как поддерживать порядок во всех «бумажных» делах и избегать ошибок и штрафов

Первичные, организационно-распорядительные, таможенные, складские, транспортные, учетные… Накладные, акты, мемориальные ордера, складские карточки учета… Список документов, составляемых в деятельности предприятия, можно продолжать и продолжать. Что свидетельствует об их многообразии, в котором важно четко ориентироваться. Документальное сопровождение деятельности предприятия одна из самых востребованных тем на каждом предприятии. А значит, на курсе, посвященном этой теме, нам необходимо будет обсудить все грани «проявления» документов на предприятии. Посмотрим, когда они «защитники», а когда они «враги», когда они, действительно, нужны, а когда их наличие ничего не решает. На протяжении пяти уроков мы разберем все виды документов, которые так или иначе появляются в деятельности предприятия и создают бухгалтерам много бумажной волокиты. Как максимально упростить документооборот, на что обращать повышенное внимание а что можно упразднить – узнаете на нашем онлайн-курсе! Курс станет помощником №1 во многих вопросах Вашей деятельности!   Курс ведет: Голошевич Ирина Леонидовна

Руководитель подразделения АФ «Инфо-сервис-аудит» в г.Киеве, консультант по вопросам налогового и бухгалтерского учета с практическим опытом работы с аудиториями бухгалтеров предприятий разных сфер предпринимательской деятельности, автор многочисленных публикаций.

 Программа курса: 

Вебінар 1.

Первинні та непервинні документи для життя, діяльності й розв’язання конфліктів

Первинні документи та господарська операція (як «нитка з голкою») Реквізитний склад, як запорука визнання документу первинним. «Реквізитні» зміни в Законі про бухгалтерський облік (чи на користь вони?). Наслідки відсутності (не заповнення) обов’язкових реквізитів. Суттєві/несуттєві реквізити (критерії визначення) Первинні документи – типові чи власні – як зробити вибір? Внутрішній акт: чому недоцільно й не потрібно шукати шаблони. Як скласти такий документ: кілька практичних порад із прикладами. Бухгалтерська довідка (випадки необхідності) Податкова накладна – документ для визнання податкового кредиту з ПДВ Договори та їх місце в документообігу Обліково-розпорядчі документи (чи можливі без них господарчі операції?) Калькуляція собівартості (чи варто ховати?) Маркетингові та рекламні звіти, маршрутні аркуші та інші негосподарські документи Електронні документи наступають й… виграють, або Чому великі компанії все частіше відмовляють клієнтам у видачі паперових документів. Законодавство про електронні документи та електронний документообіг. Паперові копії первинних електронних документів: коли й за чий рахунок. Як бухгалтеру подолати страх перед електронними документами.

 

Вебінар 2.

Податкові мотиви документального забезпечення

 

Статус документа в податковому законодавстві: терміни та правила, їх інтерпретації податківцями Види «підтверджуючих» документів відповідно до ст.44 Податкового кодексу (чи всі вони мають бути первинними) Документи для того, аби податківці не «чіплялися» Списання собівартості реалізації товарів (послуг), нарахування процентів, сплата страхових платежів, нарахування процентів за розрахунково-касове обслуговування та іншігосподарські операції й бухгалтерські процедури, які не потребують первинних документів. Принцип превалювання сутності над формою (як застосовують бухгалтерський принцип в податкових перевірках) Первинні документи та «безтоварні» операції (кричущі випадки судової практики).Фото, відео та інші способи фіксації подій, як доказ реальності Строки зберігання документів. Порядок передачі документів до архіву або їх знищення Податкові перевірки: вимоги щодо надання документів. «Документальні» права податківців та обов’язки платників податків Електронний документообіг: особливий порядок надання документів під час перевірки Документи не надані: дії та наслідки. «Документальні» штрафи: за які види порушення вони застосовуються Порядок вилучення документів компетентними органами     Вебінар 3. Документальне забезпечення операцій з необоротними активами Документальне оформлення всіх етапів «життя» основних засобів Формування первинної вартості (в пошуках правильного документу). Акт про введення в експлуатацію (документальні підстави етапу «використання»). Що важливо – намір чи факт початку використання Документальна переоцінка Амортизація та амортизаційні відомості для бухгалтерського та податкового обліку (варіанти є!) Експлуатаційні витрати (технічне обслуговування та ремонт) та їх документальне оформлення. Чи існують типові форми та чи варто їх використовувати? «Автомобільні» документи (ТТН, путьові та маршрутні листи тощо). Автозаправка електрокарів (особливості документального обліку) Ліквідація ОЗ (приклади складання актів). Від якості документу залежить звільнення від нарахування ПДВ Документи на оренду (чи завжди достатньо рахунку?) НМА та «інтелектуальні» документи. Як підтвердити роялті? Інвентаризація необоротних активів   Вебінар 4. Документальне забезпечення операцій з оборотними активами Запаси (види та класифікації) Матеріальний ярлик – чи варто його використовувати в автоматичному обліку Документальний супровід запасів: від оприбуткування до вибуття Первісна вартість: документальні аспекти Складські документи в деталях. Документи як захист  матеріально-відповідальних осіб МШП, спецодяг (фірмовий та формений одяг): норми та акти на списання Виробнича собівартість: від калькуляції до вибуття. Оформлення та оцінка попутної продукції, технологічного браку, відходів. Ремонт виробничого обладнання Інвентаризація оборотних активів.   Вебінар 5. Митні декларації (види, типи призначення), митні режими та ПДВ-наслідки Поняття і типи митних декларацій (попередня, тимчасова, періодична). Випадки застосування відповідної форми. Основні графи митної декларації, порядок їх заповнення та значення для суб’єкта ЗЕД Митний режим і тип декларації (графа 1 МД). Митний режим (експорт, імпорт, переробка) та ПДВ-наслідки  Одержувач (графа 8) Відомості про вартість (графа 12). Перший показник формування митної вартості Декларант / представник (графа 14). Визначення особи, яка буде нести відповідальність у разі порушення митних правил Умови поставки (графа 20). Використання умов поставки при визначенні митної вартості Код товару (графа 33). Основні правила класифікації товарів за УКТ ЗЕД, захист імпортерів від неправомірного зміни митницею класифікації товару; Код країни походження товару (графа 34). Основні правила визначення країни походження товару, критерії достатньої переробки Преференція (графа 36). Пільги зі сплати митних платежів та як правильно ними користуватися. Наслідки невиконання умов  Ціна товару (графа 42) Метод визначення митної вартості, основний і другорядні, використання кожного наступного методу (графа 43) Коригування (графа 45). Способи захисту імпортера від неправомірної коригування митної вартості; Нарахування платежів (графа 47) Момент, з якого митна декларація вважається оформленою. Юридичні наслідки оформлення митної декларації. Строки давності. Дата виникнення права на податковий кредит з ПДВ під час імпорту Дата виникнення права на застосування 0 % під час експорту

Стоимость участия:

До 9 апреля Участие + запись — 2098 грн. После 9 апреля Участие + запись — 2398 грн.

Как принять участие?

Вам необходимо зарегистрироваться на курс и оплатить его участие.

В дни вебинаров — Вы заканчиваете свои срочные дела, и за пять минут до начала, вооружившись тетрадкой-ручкой и чашкой кофе-чая, садитесь за компьютером в удобном месте, где Вам не будут мешать участвовать в вебинаре.

Вы будете видеть и слышать спикера в онлайн-режиме, задавать ему вопросы по чату и получать на них исчерпывающие ответы.

На следующий день Вы получите запись вебинара, и сможете его просматривать в любое удобное время.

Зарегистрироваться

на любой вебинар  можно по ссылке

либо по телефонам:

(044) 338-23-12

(098) 696 81 00

До виртуальной встречи на вебинаре!

Подробности

Начало:
16 апреля @ 14:00
Окончание:
26 апреля @ 17:00
Стоимость:
2098грн – 2398грн
Событие рубрика:

Организатор

ИнЛайф
Веб-сайт:
http://inlife.in.ua/

Пошук від Google

Наша розсилка

Мудра думка

Когда мне не хватало денег — я садился думать, а не бежал зарабатывать. Идея — самый дорогой товар на свете

— Стив Джобс

Події

Нет предстоящих мероприятия в указанный период времени.

Ми в Instagram

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: