Головна » Events » АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПРО ЗМІНИ ТА НОВАЦІЇ В ОПЛАТІ ПРАЦІ ТА ТРУДОВОМУ ЗАКОНОДАВСТВІ. ДИСТАНЦІЙНА РОБОТА. ЕЛЕКТРОННІ ТРУДОВІ КНИЖКИ. КАДРОВИЙ АУДИТ. ВИПРАВЛЯЄМО ПОМИЛКИ. КОНТРОЛЬ ДЕРЖПРАЦІ. ШТРАФИ

АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПРО ЗМІНИ ТА НОВАЦІЇ В ОПЛАТІ ПРАЦІ ТА ТРУДОВОМУ ЗАКОНОДАВСТВІ. ДИСТАНЦІЙНА РОБОТА. ЕЛЕКТРОННІ ТРУДОВІ КНИЖКИ. КАДРОВИЙ АУДИТ. ВИПРАВЛЯЄМО ПОМИЛКИ. КОНТРОЛЬ ДЕРЖПРАЦІ. ШТРАФИ

чт29квітУвесь деньпт30АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПРО ЗМІНИ ТА НОВАЦІЇ В ОПЛАТІ ПРАЦІ ТА ТРУДОВОМУ ЗАКОНОДАВСТВІ. ДИСТАНЦІЙНА РОБОТА. ЕЛЕКТРОННІ ТРУДОВІ КНИЖКИ. КАДРОВИЙ АУДИТ. ВИПРАВЛЯЄМО ПОМИЛКИ. КОНТРОЛЬ ДЕРЖПРАЦІ. ШТРАФИ(Увесь день)(GMT+03:00) ОрганізаторЦентр "Інформ-Консалтинг"Тип подіїВебінар,Семінар

Деталі події

Семінар/вебінар

(м. Київ, вул.Михайлівська,1/3, готель “Козацький”)

АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПРО ЗМІНИ ТА НОВАЦІЇ В ОПЛАТІ ПРАЦІ ТА ТРУДОВОМУ ЗАКОНОДАВСТВІ. ДИСТАНЦІЙНА РОБОТА. ЕЛЕКТРОННІ ТРУДОВІ КНИЖКИ. КАДРОВИЙ АУДИТ. ВИПРАВЛЯЄМО ПОМИЛКИ. КОНТРОЛЬ ДЕРЖПРАЦІ. ШТРАФИ

 

29 квітня 2021 року

Доповідач:

Казначей Галина

Лектор-практик, чотирнадцятирічний досвід роботи з трудовим законодавством та оплатою праці, провідний автор та консультант тижневика “Дебет-Кредит”;, автор видань АгроPRO, Агробізнес Україна, Заробітна плата, засновниця та модератор найбільшої спільноти кадровиків у Фейсбук «Клуб кадровиків України Галини Казначей»

Програма семінару:

 

  1. 1.     Новації в застосуванні гнучкого режиму робочого часу!

1.1. Як по новому називається гнучкий режим робочого часу

1.2. Що це за документ письмове погодження між роботодавцем та працівником про застосування гнучкої режиму.

1.3. Що таке обліковий період при гнучкому режимі? Та яким документом встановлювати обліковий період? Новація, якої не було раніше

1.4. Як встановлюється гнучкий режим працівникам

 

  1. 2.     Дистанційна та надомна робота тепер різні речі: КЗпП змінено

2.1. Правила встановлення дистанційної роботи та документальне оформлення;

2.2. Типова форма трудового договору для дистанційної роботи;

2.3. 2 в 1 дистанційна робота та робота в офісі: поєднання можливе!

2.4. Гарантований період вільного часу «дистанційну» та як врегулювати це питання?

2.5. Коли працівник може вимагати встановлення дистанційної роботи;

2.6. Різниця між дистанційною роботою та надомною

2.7. реєстраційні листи робочих завдань, доручених «надомникам»? Що це, як виглядає цей документ? Зразок та рекомендації щодо застосування

2.8. ПВТР для надомника.

2.9. Питання техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці і протипожежної охорони за умов виконання обов’язків на дому

2.10.              Документальне оформлення роботи на дому

 

  1. 3.     Виправляємо помилки в «карантинних» кадрових документах

3.1. Накази про встановлення неповного робочого часу;

3.2. Накази про надання «карантинних» відпусток;

3.3. Накази про дистанційну роботу

3.4. Табелювання працівників у період карантину

3.5. Кадрова документація за період карантину вихідного дня.

3.6. Зміна режиму роботи працівників на період карантину чи правомірна і коли?

3.7. Інші «цікаві» помилки виправлені під час кадрових аудитів

 

  1. Кадровий аудит, що слід знати в першу чергу:

4.1      Що таке кадровий аудит та яка мета цього заходу?

–    Коли та хто може проводити кадровий аудит та визначення основних завдань;

–    Документальне оформлення. (наказ);

–    Формуємо склад комісії та визначаємо завдання.

4.2     Покрокова інструкція проведення кадрового аудиту:

–    Визначення переліку документів, необхідних у роботодавця;

–    Перевірка правильності оформлення трудових відносин;

–    Аналіз правильності оформлення первинної облікової кадрової документації та обліку використання робочого часу;

–    Перевірка кадрової звітності ;

–    Аудит  процедури скорочення, змін умов праці, реорганізації підприємства  та перевірка правильності реєстру листів непрацездатності.;

–    Аудит документації особливих категорій працівників: іноземців та осіб з інвалідністю;  Перевірка локальних актів підприємства

 

  1. 5.     Електронні трудові книжки

5.1. Детальний аналіз ймовірних  і «неймовірних» помилок в трудових книжках.  Приклади виправлення помилок. Помилки які можна не виправляти та помилки які виправити неможливо

5.2. Історії з життя трудових книжок в Судових рішеннях. Ви також вірите, що трудова книжка паперова не важлива для пенсії? Та, судова практика говорить інакше

5.3. Як перейти на електронні трудові ?  

 

  1. 6.     Держпраці контролює новими методами

7.1  Планові та позапланові перевірки Держпраці;

7.2  Документи, які складають Держпраці під час та по завершенню заходів державного контролю;

7.3  Як і за що штрафують Держпраці: інші порушення , неоформлені працівники. Коли оштрафують, а коли буде шанс на виправлення!

Актуальна інформація про зміни в законодавстві на дату проведення семінару.

 

Вартість участі в вебінарі 999,00 грн без ПДВ

У вартість включено:

Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором;

Ексклюзивні добірки матеріалів (презентацій);

Вартість участі одного слухача семінару –  2050,00 грн. (Без НДС)

(Всі вимоги карантинного режиму обов’язково будуть дотримані, зал на 345 м.кв. відстань 1,5 метрів між слухачами)

кількість місць в групі обмежена

У вартість включено:

Обід в ресторані готелю; Кава-брейки з дивовижною випічкою (вранці, в перервах);

Набір канцтоварів; Можливість спілкування з лекторами та колегами;

 

Реєстрація: (044) 221-69-87, (067) 536-09-01

Деталі

Час

квітень 29 (четверг) - 30 (п'ятниця)(GMT+03:00)

Організатор

Центр "Інформ-Консалтинг"

Центр "Інформ-Консалтинг"

Learn More