Головна » Events » ОСНОВНІ ЗАСОБИ В ОБЛІКУ: ВІД ПОКУПКИ (ВИГОТОВЛЕННЯ) ДО ПРОДАЖУ (ЛІКВІДАЦІЇ, ІНШОГО ВИБУТТЯ) З УРАХУВАННЯМ ЗМІН 2021 РОКУ

ОСНОВНІ ЗАСОБИ В ОБЛІКУ: ВІД ПОКУПКИ (ВИГОТОВЛЕННЯ) ДО ПРОДАЖУ (ЛІКВІДАЦІЇ, ІНШОГО ВИБУТТЯ) З УРАХУВАННЯМ ЗМІН 2021 РОКУ

вт18травУвесь деньср19ОСНОВНІ ЗАСОБИ В ОБЛІКУ: ВІД ПОКУПКИ (ВИГОТОВЛЕННЯ) ДО ПРОДАЖУ (ЛІКВІДАЦІЇ, ІНШОГО ВИБУТТЯ) З УРАХУВАННЯМ ЗМІН 2021 РОКУ(Увесь день)(GMT+03:00) ОрганізаторЦентр "Інформ-Консалтинг"Тип подіїВебінар

Деталі події

вебінар (+запис)

18 травня 2021 року

ОСНОВНІ ЗАСОБИ В ОБЛІКУ:

 ВІД ПОКУПКИ (ВИГОТОВЛЕННЯ) ДО ПРОДАЖУ (ЛІКВІДАЦІЇ, ІНШОГО ВИБУТТЯ)

З УРАХУВАННЯМ ЗМІН 2021 РОКУ

 

ОЗ – «добрі і вірні друзі» кожного підприємства. Вони і в виробництві підсоблять і при збуті допоможуть і для адміндіяльності будуть корисні. Загалом, без них ніяк. Але бухгалтерський і податковий облік ОЗ передбачає чимало нюансів. Давайте ж з ними розбиратися!

Авторський вебінар:

Мілон-Козлова

Марина Євгенівна

Консультант з питань оподаткування та бухобліку, має нагороди «Кращий бізнес-тренер східної Європи 2009 р». та нагороди від Аудиторської Палати України за величезний вклад в розвиток аудиту. Має Міжнародні дипломи АССА DIPIFR RUS, ICFM, Сертифікат ЕВС*L, рівень А.

В програмі:

 

  1. 1.  ВИЗНАННЯ (ПОСТАНОВКА НА ОБЛІК) ОЗ. АНАЛІЗ ЗАГАЛЬНИХ ПРАВИЛ:
  • які первинні документи необхідно скласти для підтвердження статусу об’єкта як основного засобу або малоцінки;
  • об’єкти дешеві і дорогі, довгострокового і короткострокового використання.
  • поділ цілого об’єкта на окремі складові. Наскільки це вигідно, і якими законодавчими нормами керуватися;
  • встановлена ліквідаційна вартість дорівнює нулю: наскільки це коректно і / або штрафонебезпечно;
  • що таке невиробничі засоби. Критерії віднесення об’єктів до невиробничих.

 

2. ПРИДБАННЯ (ОТРИМАННЯ) ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ:

  • за грошові кошти, в тому числі у нерезидента. Вплив «валютних» правил на вартість об’єкта. Коригування оподатковуваного прибутку в разі придбання основних засобів у нерезидента, зареєстрованого в країні з низькою податковою юрисдикцією
  • в якості внеску до статутного фонду
  • на безоплатній основі
  • придбання ОЗ за договором фінансового лізингу
  • придбання ОЗ за рахунок кредиту, хто і як повинен капіталізувати витрати на позики самостійне виготовлення ОС
  • витрати на демонтаж, перевезення та монтаж обладнання в зв’язку з переїздом офісу (виробництва) в ін. Приміщення
  • оприбуткування основних засобів, виявлених в результаті інвентаризації
  • витрати на демонтаж старого об’єкта для будівництва нового;

 

  1. 3.  АМОРТИЗАЦІЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ
  • вибір методу нарахування амортизації
  • прискорена податкова амортизація, хто і за яких умов може її застосовувати
  • в налоговом учёте разрешили производственный метод амортизации
  • перегляд методу нарахування амортизації. Коли це можливо, і які з цього випливають податкові наслідки
  • призупинення амортизації: в разі  сезонного використання об’єктів основних засобів, в разі проведення ремонтів, реконструкції, модернізації;
·       амортизація ОЗ, отриманих безкоштовно
·        встановлення ліквідаційної вартості: чи можна цього уникнути?
·       можливість зміни терміну корисної експлуатації ОЗ
·       коригування на суму амортизації, приклад відображення в декларації з прибутку
·       амортизація невиробничих ОЗ - чи можна амортизувати в податковому обліку кондиціонер, кавоварку, обігрівач, електрочайник, телевізор, холодильник, мікрохвильову піч, кулер і т.д.
 
  1. 4.   ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ, РЕМОНТИ, ПОЛІПШЕННЯ ОЗ:
  • класифікація ремонтних витрат (поділ на витрати періоду і капіталізовані витрати). Хто здійснює таку класифікацію і як її підтвердити документально
  • облік матеріалів і запасних частин, отриманих під час проведення ремонту. Чи визнавати дохід від «безкоштовно отриманих» запчастин?
  • відображення в складі ремонтних витрат заробітної плати працівників та інших витрат
  • ремонти і поліпшення повністю з амортизованих ОЗ
  • заміна шин і акумуляторів на автомобільному транспорті, момент визнання витрат по шинам і акумуляторів (при установці на авто, при повному вибутті)
  • відображення ремонтних витрат безоплатно отриманих основних засобів.

 

5. ПЕРЕОЦІНКА ОЗ В БУХГАЛТЕРСЬКОМУ ТА ПОДАТКОВОМУ ОБЛІКУ:

  • підстави для проведення бухгалтерської переоцінки. Процедура її проведення.
  • як бухгалтерська дооцінка враховується при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток

 

6.ВИБУТТЯ ОЗ ВНАСЛІДОК ПРОДАЖУ АБО ВНЕСЕННЯ В СТАТУТНИЙ ФОНД

  • коригування і податкові різниці, які визначаються при продажі основних засобів
  • як визначити базу оподаткування ПДВ при різних операціях з вибуття основних засобів. Вплив оціночної вартості на податковий облік ПДВ
  • потрібно робити оцінку ОЗ для подальшого продажу
  • приклад відображення продажу ОЗ в бухгалтерському та податковому обліку

 

7.ЛІКВІДАЦІЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ:

  • відображення в обліку прибутку вартості ліквідованого об’єкта. Як врахувати ліквідаційну вартість, якщо вона не дорівнює нулю
  • чи потрібно нараховувати податкові зобов’язання з ПДВ. Як правильно оформити документи, щоб мати можливість для ненарахування ПДВ
  • облік запасів, отриманих від ліквідації

 

8.ОРЕНДНІ ОПЕРАЦІЇ

  • отримання об’єкта оренди, орендні платежі
  • ремонт орендованого приміщення
  • повернення поліпшеного орендованого майна
  • гарантійний платіж по оренді і ПДВ
  • відшкодування орендодавцеві суми податків
  • оренда автомобіля у свого працівника
  • як виплачується працівникові компенсація за використання його автомобіля?

 

 9.  ОПЕРАЦИИ С НЕМАТЕРИАЛЬНЫМИ АКТИВАМИ – ВАЖНЫЕ НЮАНСЫ

  • критерії визнання нематеріальних активів за нормами ПКУ. Мінімальний строк корисного використання, встановлений ПКУ
  • відображення в податковому і бухгалтерському обліку операцій з придбання, продажу, ліквідації нематеріальних активів

 

10 ОЗ, ФОРМА 20-ОПП, БЛОКИРОВКИ НН: ВАЖЛИВІ ФАКТИ!

  • хто подає ф. 20-ОПП
  • коли подавати ф. 20-ОПП
  • терміни подачі ф. 20-ОПП
  • нюанси заповнення ф. № 20-ОПП
  • відповідальність за неподання ф. № 20-ОПП

 

Вартість участі одного слухача в вебінарі – 1350,00 грн. (Без ПДВ)

 

Надається підбір ексклюзивних слайдів в друкованому вигляді (доставка Новою Поштою)

 

Регистрация: (044) 221-69-87, (067) 536-09-01

Деталі

Час

травень 18 (вівторок) - 19 (середа)(GMT+03:00)

Організатор

Центр "Інформ-Консалтинг"

Центр "Інформ-Консалтинг"

Learn More