Головна » Events » Паливний акциз

листопад, 2020

","eventStatus":"https://schema.org/EventScheduled"}

вт17листУвесь деньПаливний акциз(Увесь день: вівторок) Тип події:Вебінар,Семінар Теги подійвебінар,семінар

Деталі події















































«ПАЛИВНИЙ» АКЦИЗ!
Акцизна накладна. Склади. Обіг та залишки пального. Облік.
Витратоміри та рівноміри. Ліцензування. Нові норми природніх втрат!

Закони №466, №786, № 465, №481!

ЗМІНИ 2020!  РИЗИКИ. ПОМИЛКИ. ПОДАТКОВІ ТА ОБЛІКОВІ НЮАНСИ!
• «Пальне» та його «реалізація»«Акцизний склад»«Розпорядник акцизного складу».
• Ведення обліку обсягів пального. Електронне адміністрування реалізації пального.
• Реєстрація платником акцизного податку, розпорядником акцизного складу.
• Єдиний державний реєстр витратомірів-лічильників та рівномірів-лічильників пального в резервуарі.
• Електронні документи про залишки та обсяги обігу пального.
• Акцизна накладна.  • Ліцензування.

КОНФІСКАЦІЯШТРАФИ 500.000 – 1.000.000 – 2.000.000 грн.!
Для тих, хто продає та купує ПММ. Будь-яка компанія попадає в перелік (транспорт, агро, промисловість…)

ДОПОВІДАЧІ ТА КОНСУЛЬТАНТИ:

Потопальська Тетяна, семінар для бухгалтера фінансового директора

ПОТОПАЛЬСЬКА Тетяна

ПРАКТИК ! Експерт-аналітик з питань оподаткування. Спікер семінарів Ділового Клубу.
Член Експертної ради з питань підготовки узагальнюючих податкових консультацій при Міністерстві фінансів України. 
Член чисельних робочих груп з питань оподаткування Державної фіскальної служби  України,
Міністерства фінансів України, комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики,

з досвідом роботи радником з питань оподаткування.
Карпов Леонід, семінар для бухгалтера фінансового директора

КАРПОВ Леонід

Head of Tax Department AC Crowe Ukraine.
Аудитор, к.е.н. Фахівець з податкового консультування.
Досвід структурування та практичного втілення схем оптимізації податків, міжнародного планування податків.
Податкове планування та  структурування бізнесу, аудит.
Автор понад 600 публікацій, присвячених проблемам оподаткування, цивільного і господарського права.

ПРОГРАМА СЕМІНАРУ:

ЗМІНИ В “ПАЛИВНИЙ АКЦИЗ” 2020!  Закон №466 (Проект №1210). Закон №786!
ВЕРХОВНА РАДА внесла зміни до ПКУ та Закону №481 “Про ліцензування” щодо покращення адміністрування акцизного податку
з реалізації пального, якими передбачено 
чисельні зміни:
1. Специфіка ОПТОВОЇ та РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ.
2. «Пальне» та його реалізація – 
оновлені визначення та нові правила!

  • Зміни по акцизному податку з реалізації пального відповідно до Законів № 466 та №786!
  • Карантині зміни по акцизному податку з реалізації пального.
  • Визначення понятть «пальне» та «реалізація пального»Наслідки зміни поняття для суб’єктів господарювання.
    Які нові товари віднесено до поняття «пальне».
  • Суміші.
    Змішування палива безакцизного та підакцизного.
    Як бути при змішуванні пального з різними кодами УКТЗЕД в одному резервуарі?
  • Роздрібна торгівля пальним – реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів.

 

3. НОВІ НОРМИ ПРИРОДНІХ ВТРАТСписання нафтопродуктів в системі СЕА РПСЕ!

  • Пальне. Масла, оливи…

 

4. АКЦИЗНА НАКЛАДНА (АН). СУТТЄВІ зміни щодо Акцизної накладної (АН).

  • Новий Порядок!
  • “Карантинні” послаблення в строках реєстрації АН. Як вплинуть на рух пального під час звірок.
  • Які підакцизні склади і коли відображаються в акцизній накладній.
  • Складання
    Коли, ким
     та в якій кількості примірників складається.
    Підприємства роздрібної торгівлі можуть самостійно обирати спосіб складання АН у разі відпуску через колонки (щоденну / зведену).
    Кількість примірників акцизної накладної при заправці транспорту на АЗС по карткам.
    Коли акцизна накладна складається в 1 примірнику?
    Чи потрібно виписувати акцизну накладну на заправку кожного свого автомобіля.
    Як виписувати податкову накладну, коли покупець не є платником акцизного збору.
    Як виписувати акцизну накладну, якщо заправляєш паливом підрядників.
    Як виписувати акцизну накладну, якщо транспортний засіб за 1 день перевозить паливо різним покупцям.
  • Додаткові обов’язкові реквізити.
    Ознака для зведених акцизних накладних.
    Ознака щодо реалізації пального у паливний бак транспортного засобу платника через паливороздавальну або оливороздавальну колонки з акцизного складу, який не є місцем роздрібної торгівлі пальним.
    Ознака щодо реалізації пального з акцизного складу пересувного у паливний бак транспортного засобу або обладнання, або пристрою.
  • Уточнено кількість та види ознак для АН для полегшення обліку та систематизації використаних обсягів пального.
  • Зведені АН.
    Як і коли використовувати зведену акцизну накладну. Визначено випадки, у яких складаються зведені АН.
    Змінено термін для їх реєстрації.
  • Реєстрація.
    Різні терміни реєстрації акцизних накладних для різних типів операцій з пальним.
    Встановлено 3-денний термін для реєстрації АН за експортною операцією.
  • Розрахунок коригування.
    Порядок заповнення РК до АН у разі зміни обсягу реалізованого пального/спирту
    Надано можливість складення РК до АН, для виправлення помилкових реквізитів отримувача.
  • Як працює механізм заявки на поповнення обсягу залишку пального та як це пов’язано з реєстрацією акцизної накладної.
  • Відповідальність за несвоєчасну реєстрацію / не реєстрацію акцизних накладних та РК до АН. ШТРАФИ!

Читати по темі:  Авторский выездной семинар в Грузию

 

5. «АКЦИЗНІ СКЛАДИ» – особливості визначення.

  • Без реєстрації акцизного складу в СЕАРП суб’єкту господарювання забороняється здійснення реалізації пального.
  • УВАГА! Зміна поняття – зміна кількості акцизних складів!
  • На кого розповсюджується? Заходи які необхідно здійснити для визначення наявності акцизного складу.
  • Чи потрібно вважати акцизними складами ємності, підключені до котельні?
  • Пересувні акцизні склади.
    Що є акцизним складом пересувним.
    Що не є акцизним складом пересувним.
    Які трансортні засоби не потрапляють до акцизних складів пересувних?
    Чи є бак авто акцизним складом пересувним?
    Чи можна бензовози вважати обладнанням?
  • Порожні резервуари.
  • Як бути з порожніми резервуарами та не придатними для використання?
  • Оренда резервуарів.
    Хто повинен обладнати орендований резервуар?
  • Обладнання акцизних складів:
    Основні вимоги. Несвоєчасне обладнання.
    Які акцизні склади не попадають під обладнання взагалі?
    Які обладнуються частково?
  • Звітність по акцизним складам. Хто подає?
    Правила складання Довідки № 1 та Довідки № 2.
    Особливості щоденної та місячної Довідки № № 2.
    Порядок корегування даних в Довідках № 1, № 2
  • Система автоматичного зіставлення показників обсягів обігу та залишків пального в дії!
  • Переглянуто терміни та порядок застосування ШС за порушення правил облікувиробництва та обігу пального на АС.
  • Відповідальність за (НЕ)обладнання та (НЕ)звітність по акцизним складам. За що застосовується? Податковий контрольШТРАФИ!

 

6. ВИТРАТОМІРИ та РІВНОМІРИ пального в резервуарі.

  • Вимоги до витратомірів та рівномірівЧим регламентовані?
  • З’єднані ємності – як бути з засобами вимірювання?
  • Облаштування акцизних складів засобами вимірювальної техніки:
        / терміни;
        / як правильно обладнати 
    витратомірами та рівномірами? Чи може податкова поставити під сумнів правильність.
  • Порядок ведення ЄДР витратомірів-лічильників та рівномірів-лічильників.
  • Реєстрація платником податку витратомірів-лічильників та рівномірів-лічильників в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівномірів-лічильників пального в резервуарі.
  • Відповідальність за (НЕ)обладнання та/або (НЕ)реєстрацію витратомірів-лічильників та рівномірів-лічильників пального.

 

7. ЗАЛИШКИ пального. ОБСЯГИ ОБІГУ пального. В “on-line” режимі.

  • Оновлена Система електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового (далі – СЕАРП та СЕ).
  • Електронні документи щодо даних про залишки пального та про обсяги обігу пального.
  • Порядок формування та подання електронних документів.
  • З якого періоду потрібно надавати інформацію з витратомірів і рівномірів.
  • Штрафні санкції за несвоєчасне подання/неподання електронних документів контролюючому органу.

Читати по темі:  Податкове планування та оптимізація податків: практичні підходи до побудови оптимізаційних схем

8. Механізм для внесення залишків пального до системи суб’єктами господарювання:

  • Які зберігають пальне для інших суб’єктів господарювання;
  • Які використовують його для власного споживання.

9. ВЛАСНЕ СПОЖИВАННЯ НЕ ВКЛЮЧАЄ:

  • Зберігання пального 3х осіб.
  • Реалізацію пального на користь 3х осіб, в т.ч. надання послуг заправлення власним пальним, крім окремих категорій платників податків.

10. ПІДРЯД.

  • Заправка техніки за договорами підряду (СГ та добувні підприємства…) ? реалізація чи власне споживання?
  • Чи є виходом заміна договорів підряду на договори оренди техники з екіпажем?

11. Вексель, основні зміни:

  • Право на отримання інформації особою, що видала вексель щодо всіх АН, які складені на постачання пального за векселем, який видала.
  • Передбачено можливість оформлення векселя для бензинів авіаційних з терміном погашення до 270 днів.
  • Карантині зміни для операцій по яким оформлюється вексель.

 

12. АДМІНІСТРУВАННЯ АКЦИЗНОГО ПОДАТКУСуттєві зміни.

  • Оновлення КМУ Порядку електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового! Постанова КабМіну № 626.
  • Звірки в системі. Особливості Порядку КМУ №715.
  • Відхилення перевищують допустимі значення! Наслідки для платників податку.
  • Для кінцевих споживачів подовжено термін для звітування про обіг пального в резервуарах (ел. д-т) до 15 календарних днів.

13. Удосконалення СЕА реалізації пального.

  • Облік в розрізі місць фактичного знаходження пального – в стаціонарних «акцизних складах» або «акцизних складах» пересувних розпорядника акцизного складу.
  • Контроль за фактичним переміщенням пального від виробника/імпортера до кінцевого споживача.

14. Запровадження системи співставлення показників витратомірів та СЕАРПСЕ !

15. Передбачено відкриття ДПС інформації про всі акцизні склади, зареєстровані в СЕАРПСЕ. Чи є загроза?

 

16. «РОЗПОРЯДНИК АКЦИЗНОГО СКЛАДУ» та «ПЛАТНИК АКЦИЗНОГО ПОДАТКУ з реалізації пального». Зміна поняття.

  • Коло суб’єктів господарювання які є розпорядниками та платниками.
  • Розширення визначення платника акцизного податку.
  • Хто є розпорядником у випадку оренди резервуару?

17. Реєстрація Платником акцизного податку, Розпорядником акцизного складу.

  • Реєстрація в СЕАРП акцизних складів.
  • Відповідальність за не реєстрацію акцизних складів та акцизних складів пересувних в СЕАРП.
  • Реалізація пального з використанням карток/талонів. Чи є необхідність в реєстрації платником акцизного податку з реалізації пального?
  • Чи треба реєструвати склад, якщо здійснюється торгівля фасованим товаром та в яких обсягах?
  • Чи є платником акцизного податку компанія-перевізник?
  • Чи потрібно реєструватися платником акцизного складу, якщо оптова торгівля, але паливо знаходиться на зберіганні у нафтобази?
  • Хто і коли подає заявки на переміщення пального бензовозами (власними або арендованими)?

 

18. ЛІЦЕНЗУВАННЯ.

  • Зміни по ліцензуванню діяльності з пальним відповідно до Закону № 465 та Закону № 786!
  • Хто підпадає під ліцензування.
  • Введення ліцензування на виробництво, зберігання, оптовий та роздрібний продаж пального.
  • Хто не підпадає. Хто має право зберігати пальне без отримання ліцензій.
  • Які терміни проведення ліцензування.
  • ОТРИМАННЯ ЛІЦЕНЗІЙДокументи. Процедура. Механізм проведення ліцензування та необхідні для цього документи.
  • Чи потрібна ліцензія, якщо здійснюється торгівля фасованим товаром.
  • Скільки потрібно ліцензій при виробництві пального?
  • Чи надається ліцензія на роздрібну торгівлю за відсутності РРО?
  • Чи необхідно отримувати ліцензію на зберігання пального, якщо склад не є акцизним?
  • Чи потрібна ліцензія, якщо пальне зберігається виключно в баках автотранспорту / С/Г техніки?

Читати по темі:  Трансфертные цены. Методы определения. Цены

 

ШТРАФНІ САНКЦІЇ (коли діють)! ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ. РИЗИКИ!

! Контрольно-перевірочна робота. Аналіз результатів та судова практика.

19. Порушення вимог щодо встановлення та реєстрації витратомірів-лічильників та рівнемірівШтрафи у розмірі:

  • 20.000 грн. за кожний необладнаний резервуар та/або не зареєстрований рівнемір – лічильник, а також за кожне необладнане місце відпуску пального наливом з акцизного складу та/або не зареєстрований витратомір-лічильник;
  • 50.000 грн. за кожне аналогічне повторне порушення протягом року.

20. Порушення вимог щодо відправлення даних витратомірів та рівнемірів до ДФСУ. Штраф у розмірі:

  • 1.000 грн. за кожний не переданий електронний документ до ДФС застосовується з 01.01.2020.

21. Порушення термінів реєстрації АН/РК.
22. Порушення вимог щодо реєстрації акцизних складів розпорядниками АС. Штрафи у розмірі:

  • 1.000.000 грн. за перше порушення;
  • 2.000.000 грн. за кожне аналогічне повторне порушення протягом року.

23. Розмір штрафів за здійснення діяльності без ліцензії:

  • 1.000.000 грн. за виробництва пального;
  • 500.000 грн. за оптову торгівлю пальним або зберігання пального;
  • 250.000 грн. за роздрібну торгівлю пальним;
  • 500.000 грн. за надання послуг із зберігання пального іншим суб’єктам господарювання та/або реалізацію пального іншим особам на підставі ліцензії на зберігання пального, отриманої відповідно до абз. 2 ч. 41 ст. 15 Закону № 481.

24. ПОРУШЕННЯ ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПДІЯЛЬНОСТІ. Штрафи у розмірі:

  • Від 1 000 до 2 000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян ! з конфіскацією пального та транспортного засобу (ТЗ).

 

! Типові помилки платників податків.

! КОНСУЛЬТАЦІЇ ТА ВІДПОВІДІ НА ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАПИТАННЯ учасників від СПІКЕРА-ПРАКТИКА!

 

Всі питання розглядаються з урахуванням змін законодавства на дату семінару!
Актуальні для Вас питання заздалегідь надсилайте на e-mail: km@dk.ua для глибокого вивчення спікерами!

Вартість участі

Вебінар on-line: 1250 грн. (без ПДВ).

Семінар в Києві: 2350 грн. (без ПДВ). Є можливість оплати з ПДВ.

Знижки

Знижки за 2-х учасників – 5%; за 3-х та більше – 10%!

До вартості входить

  • 5-7 годин семінару та консультацій;
  • участь у on-line ВЕБІНАРІ або семінарі (на вибір);
  • індивідуальні консультації експертів
    (по закінченню вебінару ви зможете поставити питання та отримати розгорнуті відповіді на прикладі ваших кейсів);
  • відповіді на запитання, що Вас цікавлять (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь);
  • доступ до запису відео.

Для учасників семінару (додатково):

  • обід в ресторані;
  • кава-брейки (вранішня кава + в кожній перерві);
  • ЕКСКЛЮЗИВНІ добірки матеріалів (презентації та нормативні документи);
  • набір ділових аксесуарів.

Семінар on-line:

  • Можливість інтерактивного спілкування.
  • Економія часу та коштів на дорогу, проживання, харчування.
  • Відповіді на питання без відриву від роботи. Можна отримати інформацію в зручному місці без поспіху.
  • Презентації, документи та матеріали доступні для завантаження.
! Отримати більш детальну інформацію та зареєструватись Ви можете за тел.:
+38 (044) 537-70-10 
(багатоканальний),   235.78.05
Київстар (067) 506 80 61,  МТС (095) 271 45 90
www.dku.in.ua 
або km@dk.ua
 



Деталі

Час

Увесь день (вівторок)

X