Головна » Events » «Паливний» акциз. Зміни 2020! Акцизна накладна – новий порядок. Торгівля. Пальне. Суміші. Акцизний склад. Облік. Платники, розпорядники. Ліцензування. ШТРАФИ 1.000.000-2.000.000грн.! Конфіскація

«Паливний» акциз. Зміни 2020! Акцизна накладна - новий порядок. Торгівля. Пальне. Суміші. Акцизний склад. Облік. Платники, розпорядники. Ліцензування. ШТРАФИ 1.000.000-2.000.000грн.! Конфіскація

чт27лютУвесь день«Паливний» акциз. Зміни 2020! Акцизна накладна - новий порядок. Торгівля. Пальне. Суміші. Акцизний склад. Облік. Платники, розпорядники. Ліцензування. ШТРАФИ 1.000.000-2.000.000грн.! Конфіскація(Увесь день: четверг)(GMT+00:00) вул. Михайлівська, 1/3, готель «Козацький» ОрганізаторДіловий клуб

Деталі події

«ПАЛИВНИЙ» АКЦИЗ!

АКЦИЗНА НАКЛАДНА – новий порядок! СЕАРП. АКЦИЗНІ СКЛАДИ. ЛІЦЕНЗУВАННЯ.

ЗМІНИ 2020!  РИЗИКИ. ПОМИЛКИ. ПОДАТКОВІ ТА ОБЛІКОВІ НЮАНСИ!
• «Пальне» та його «реалізація»«Акцизний склад»«Розпорядник акцизного складу».
• Ведення обліку обсягів пального. Електронне адміністрування реалізації пального.
• Реєстрація платником акцизного податку, розпорядником акцизного складу.
• Єдиний державний реєстр витратомірів-лічильників та рівномірів-лічильників пального в резервуарі.
• Електронні документи про залишки та обсяги обігу пального.
• Акцизна накладна.  • Ліцензування.

КОНФІСКАЦІЯШТРАФИ 500.000 – 1.000.000 – 2.000.000 грн.!
Для тих, хто продає та купує ПММ. Будь-яка компанія попадає в перелік (транспорт, агро, промисловість…)

ДОПОВІДАЧІ ТА КОНСУЛЬТАНТИ:
Потопальская Татьяна

ПОТОПАЛЬСЬКА Тетяна, 
ПРАКТИК ! Експерт-аналітик з питань оподаткування. 
Спікер семінарів Ділового Клубу.

Член Експертної ради з питань підготовки узагальнюючих податкових консультацій при Міністерстві фінансів України. 
Член чисельних робочих груп з питань оподаткування Державної фіскальної служби  України,
Міністерства фінансів України, комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики,

з досвідом роботи радником з питань оподаткування.

Карпов Леонід КАРПОВ Леонід,
Head of Tax Department AC Crowe Ukraine.
Аудитор, к.е.н. Фахівець з податкового консультування.
Досвід структурування та практичного втілення схем оптимізації податків, міжнародного планування податків.
Податкове планування та  структурування бізнесу, аудит. Автор понад 600 публікацій, присвячених проблемам оподаткування, цивільного і господарського права.

ПРОГРАМА СЕМІНАРУ:

ЗМІНИ В “ПАЛИВНИЙ АКЦИЗ” 2020ВЕРХОВНА РАДА внесла зміни до ПКУ та Закону №481 “Про ліцензування”
щодо покращення адміністрування акцизного податку з реалізації пального, якими передбачено чисельні зміни, зокрема:

1. СУТТЄВІ зміни щодо Акцизної накладної (АН).
  • Новий Порядок!
  • Впроваджуються додаткові обов’язкові реквізити.
Ознака для зведених акцизних накладних.
Ознака щодо реалізації пального у паливний бак транспортного засобу платника через паливороздавальну або оливороздавальну колонки з акцизного складу, який не є місцем роздрібної торгівлі пальним.
Ознака щодо реалізації пального з акцизного складу пересувного у паливний бак транспортного засобу або обладнання, або пристрою.
  • Зведені АН. Визначено випадки, у яких складаються зведені АН та змінено термін для їх реєстрації до 15 календарних днів.
  • Можливість підприємствам роздрібної торгівлі самостійно обирати спосіб складання АН у разі відпуску через колонки (щоденну / зведену).
  • Встановлено 3-денний термін для реєстрації АН за експортною операцією.
  • Коли акцизна накладна складається в одному примірнику?
  • Уточнено кількість та види ознак для АН для полегшення обліку та систематизації використаних обсягів пального.
  • Розрахунок коригування. Надано можливість складення РК до АН, для виправлення помилкових реквізитів отримувача.

2. ЛІЦЕНЗУВАННЯ.
  • Хто підпадає під ліцензування.
    Введення ліцензування на виробництво, зберігання, оптовий та роздрібний продаж пального.
  • Хто не підпадає. Хто має право зберігати пальне без отримання ліцензій.
  • Які терміни проведення ліцензування.
  • ОТРИМАННЯ ЛІЦЕНЗІЙ.
  • Документи. Процедура.

  • Механізм проведення ліцензування та необхідні для цього документи.
  • Чи потрібна ліцензія, якщо здійснюється торгівля фасованим товаром.
  • Скільки потрібно ліцензій при виробництві пального?
  • Чи надається ліцензія на роздрібну торгівлю за відсутності РРО?
  • Чи необхідно отримувати ліцензію на зберігання пального, якщо склад не є акцизним?
  • Чи потрібна ліцензія, якщо пальне зберігається виключно в баках автотранспорту / С/Г техніки?

3. Перша судова практика щодо ведення господарської діяльності з порушенням умов ліцензування.
4. Адміністрування акцизного податку! Суттєві зміни.
5. Акцизні склади:
  • УВАГА! Зміна поняття – зміна кількості акцизних складів!
  • Що є акцизним складом пересувним. Що не є акцизним складом пересувним.
Які трансортні засоби не потрапляють до акцизних складів пересувних?
  • Переглянуто терміни та порядок застосування ШС за порушення правил облікувиробництва та обігу пального на АС.
6. Для кінцевих споживачів подовжено термін для звітування про обіг пального в резервуарах (ел. д-т) до 15 календарних днів.

7. ВЛАСНЕ СПОЖИВАННЯ НЕ ВКЛЮЧАЄ:
  • Зберігання польного 3х осіб.

  • Реалізацію пального на користь 3х осіб, в т.ч. надання послуг заправлення власним пальним, заправка 3х осіб власним пальним.
8. Передбачено відкриття ДПС інформації про всі акцизні склади, зареєстровані в СЕАРПСЕ. Чи є загроза?
9. ПІДРЯД.
  • Заправка техніки за договорами підряду (СГ та добувні підприємства…) ‒ реалізація чи власне споживання?
  • Чи є виходом заміна договорів підряду на договори оренди техники з екіпажем?
10. Механізм для внесення залишків пального до системи суб’єктами господарювання, які зберігають пальне для інших суб’єктів господарювання, які використовують його для власного споживання.
11. Вексель, основні зміни:
  • Право на отримання інформації особою, що видала вексель щодо всіх АН, які складені на постачання пального за векселем, який видала.
  • Передбачено можливість оформлення векселя для бензинів авіаційних з терміном погашення до 270 днів.
12. Роздрібна торгівля пальним – реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів.
13. Перенесено термін запровадження системи співставлення показників витратомірів та СЕАРПСЕ на 1.07.2020. Тестовий режим з 1.04.2020.
  • Як підготуватись?

! КОНСУЛЬТАЦІЇ ТА ВІДПОВІДІ НА ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАПИТАННЯ учасників від СПІКЕРА-ПРАКТИКА!

14. Специфіка ОПТОВОЇ та РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ.
15. «Пальне» та його реалізація – 
оновлені визначення та нові правила!

  • Які нові товари заплановано віднести до поняття «пальне».
  • Визначення понятть «пальне» та «реалізація пального».
  • Наслідки зміни цього поняття для субʼєктів господарювання.

16. Суміші.
  • Змішування палива безакцизного та підакцизного.
17. «Акцизний склад» – нове визначення.

  • На кого розповсюджується?
  • Заходи які необхідно здійснити для визначення наявності акцизного складу.
  • Як бути з порожніми резервуарами та не придатними для використання?
  • Чи потрібно вважати акцизними складами ємності, підключені до котельні?
  • Запровадження з 1.07.2019 «акцизного складу пересувного».
  • Чи є бак автомобіля акцизним складом пересувним?

  • Чи можна бензовози вважати обладнанням?

18. «Розпорядник акцизного складу» та «платник акцизного податку з реалізації пального».
  • Зміна поняття. В чому відмінність від попередніх редакцій?
  • Коло субʼєктів господарювання які з 1.07.2019 є такими розпорядниками та платниками.
  • Розширення визначення платника акцизного податку.
  • Хто є розпорядником у випадку оренди резервуару?

19. Ведення обліку обсягів пального або спирту етилового.
  • Здійснюється за допомогою оновленої Системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового (далі – СЕАРП та СЕ).

20. Удосконалення Системи електронного адміністрування реалізації пального.
  • Впровадження обліку в розрізі місць фактичного знаходження пального – в стаціонарних «акцизних складах» або «акцизних складах» пересувних розпорядника акцизного складу.
  * Контроль за фактичним переміщенням пального від виробника/імпортера до кінцевого споживача.

21. Реєстрація Платником акцизного податку, Розпорядником акцизного складу.
  • Реєстрація в СЕАРП акцизних складів.
  • Відповідальність за не реєстрацію акцизних складів та акцизних складів пересувних в СЕАРП.
  • Діяльність з реалізації пального з використанням карток/талонів. Чи є необхідність в реєстрації платником акцизного податку з реалізації пального?
  • Чи треба реєструвати склад, якщо здійснюється торгівля фасованим товаром та в яких обсягах?
  • Чи є платником акцизного податку компанія-перевізник?
  • Чи потрібно реєструватися платником акцизного складу, якщо підприємство займається оптової торгівлею палива, але паливо знаходиться на зберіганні у нафтобази?
  • Хто і коли подає заявки на переміщення пального бензовозами (власними або арендованими)?

22. Єдиний державний реєстр витратомірів-лічильників та рівномірів-лічильників пального в резервуарі.
  • Порядок його ведення.
  • Реєстрація платником податку витратомірів-лічильників та рівномірів-лічильників в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівномірів-лічильників пального в резервуарі.
  • Терміни для облаштування акцизних складів засобами вимірювальної техніки.
  • Відповідальність за не обладнання та/або відсутність реєстрації витратомірів-лічильників та рівномірів-лічильників пального.
  • З’єднані ємності – як бути з засобами вимірювання?

23. Електронні документи щодо даних про залишки та обсяги обігу пального.
  • Порядок формування та подання електронних документів.
  • Як бути при змішуванні пального з різними кодами УКТЗЕД в одному резервуарі?
  • З якого періоду потрібно надавати інформацію з витратомірів і рівномірів.
  • Штрафні санкції за несвоєчасне подання/неподання електронних документів контролюючому органу.

24. АКЦИЗНА НАКЛАДНА (АН).
  • Коли, ким та в якій кількості примірників складається.
  • Різні терміни реєстрації акцизних накладних для різних типів операцій з пальним.
  • Які підакцизні склади і коли відображаються в акцизній накладній.
  • Як виписувати податкову накладну, коли покупець не є платником акцизного збору.
  • Як і коли використовувати зведену акцизну накладну, в коли щоденну?
  • Кількість примірників акцизної накладної при заправці транспорту на АЗС по карткам.
  • Чи потрібно виписувати акцизну накладну на заправку кожного свого автомобіля.
  • Як виписувати акцизну накладну, якщо заправляєш паливом підрядників.
  • Як виписувати акцизну накладну, якщо транспортний засіб за 1 день перевозить паливо різним покупцям.
  • Відповідальність за несвоєчасну реєстрацію / не реєстрацію акцизних накладних.
  • Як працює механізм заявки на поповнення обсягу залишку пального та як це пов’язано з реєстрацією акцизної накладної.

 

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬШТРАФИ!
25. НАБРАННЯ ЧИННОСТІ:
  • З 1 жовтня 2019: за відсутність реєстрації акцизних складів (п. 128-1.2 ст. 128-1 ПКУ).
  • З 1 грудня 2019 року: за несвоєчасну реєстрацію/нереєстрацію акцизних накладних та розрахунків коригування до акцизних накладних, а також другого примірника акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних – !
  • З 1 січня 2020: за незабезпечення розпорядниками акцизного складу своєчасного подання документів, що містять дані про фактичні залишки пального й обсягу обігу пального чи спирту етилового (п. 128-1.3 статті 128-1 ПКУ).

ШТРАФНІ САНКЦІЇ:
26. Порушення вимог щодо встановлення та реєстрації витратомірів-лічильників та рівнемірівШтрафи у розмірі:
  • 20 000 грн. за кожний необладнаний резервуар та/або не зареєстрований рівнемір – лічильник, а також за кожне необладнане місце відпуску пального наливом з акцизного складу та/або не зареєстрований витратомір-лічильник;
  • 50 000 грн. за кожне аналогічне повторне порушення протягом року.
27. Порушення вимог щодо відправлення даних витратомірів та рівнемірів до ДФСУ. Штраф у розмірі:
  • 1 000 грн. за кожний не переданий електронний документ до ДФС застосовується з 01.01.2020.
28. Порушення термінів реєстрації АН/РК.
29. Порушення вимог щодо реєстрації акцизних складів розпорядниками АС. Штрафи у розмірі:
  • 1 000 000 грн. за перше порушення;
  • 2 000 000 грн. за кожне аналогічне повторне порушення протягом року.
30. Розмір штрафів за здійснення діяльності без ліцензії:
  • 1 000 000 грн. за виробництва пального;
  • 500 000 грн. за оптову торгівлю пальним або зберігання пального;
  • 250 000 грн. за роздрібну торгівлю пальним;
  • 500 000 грн. за надання послуг із зберігання пального іншим суб’єктам господарювання та/або реалізацію пального іншим особам на підставі ліцензії на зберігання пального, отриманої відповідно до абз. 2 ч. 41 ст. 15 Закону № 481.

31. ПОРУШЕННЯ ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПДІЯЛЬНОСТІ. Штрафи у розмірі:
  • від 17 000 грн. до 34 000 грн.
32. Бартер пального –
 відповідальність.

33. Підстави конфіскації пального та транспортного засобу (ТЗ).

 

! Перша практика застосування.

! Типові помилки “нових” платників податків.

Все вопросы рассматриваются с учетом изменений законодательства на дату семинара!

Актуальные для Вас вопросы заранее присылайте на e-mail: km@dk.ua для глубокого изучения лектором!

Стоимость участия

2350 грн. (без НДС). Возможна оплата с НДС.
Скидки
 постоянным клиентам!

Скидки Скидка за 2х участников: 5%, за 3х и более – 10%!
При регистрации с сайта (код ДК) скидка 3%!
В стоимость входит

 участие в семинаре (6-8 часов обучения);
• консультации (в т.ч. индивидуальные) экспертов;
• ответы на интересующие Вас вопросы,
• аналитические материалы к семинару;
• обед в ресторане,

• кофе-брейки (утренний кофе + в перерывах);
• деловые аксессуары.

Место проведения:

Київ, готель «Козацький», вул. Михайлівська, 1/3 (ст.м. «Майдан Незалежності»).
Знижка на поселення 20% для учасників семінару Ділового Клубу.

Регистрация на семинар! Отримати більш детальну інформацію та зареєструватись Ви можете за тел.:
+38(044) 537.70.10 (багатоканальний), 235.78.05
Київстар (067) 506 80 61,  МТС (095) 271 45 90
www.dku.in.ua або km@dk.ua

Деталі

Час

Увесь день (четверг)(GMT+00:00)

Локація

вул. Михайлівська, 1/3, готель «Козацький»

Other Events

Організатор

Діловий клуб

Діловий клуб

Learn More

Get Directions