Головна » Events » Практичні питання та поради щодо оформлення дистанційно та надомної роботи

Практичні питання та поради щодо оформлення дистанційно та надомної роботи

ср24берУвесь деньчт25Практичні питання та поради щодо оформлення дистанційно та надомної роботи(Увесь день)(GMT+03:00) ОрганізаторЦентр "Інформ-Консалтинг"Тип подіїВебінар,Семінар

Деталі події

КАДРОВА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ СУДОВОЇ ПРАКТИКИ. ЕКСКЛЮЗИВНІ РОЗ’ЯСНЕННЯ МІНІСТЕРСТВ ТА ДЕРЖПРАЦІ

 

Семінар/вебінар

Практичні питання та поради щодо оформлення дистанційно та надомної роботи.

Гнучкий режим робочого часу, новації яких не очікували. Алгоритм проведення кадрового аудиту. Літні канікули зовсім близько: все про практикантів та неповнолітніх на підприємстві! Важлива інформація про перевірки та інспекційні відвідування Держпраці!!!

Практичні поради кадровикам.

24 березня 2021 року

Доповідач:

Казначей Галина

Лектор-практик, чотирнадцятирічний досвід роботи з трудовим законодавством та оплатою праці, провідний автор та консультант тижневика “Дебет-Кредит”;, автор видань АгроPRO, Агробізнес Україна, Заробітна плата, засновниця та модератор найбільшої спільноти кадровиків у Фейсбук «Клуб кадровиків України Галини Казначей»

Програма семінару:

  1. 1.         Новації в застосуванні гнучкого режиму робочого часу!

1.1   Як по новому називається гнучкий режим робочого часу

1.2   Що це за документ письмове погодження між роботодавцем та працівником про застосування гнучкої режиму.

1.3   Що таке обліковий період при гнучкому режимі? Та яким документом встановлювати обліковий період? Новація, якої не було раніше

1.4   Як встановлюється гнучкий режим працівникам

 

  1. 2.         Дистанційна та надомна робота тепер різні речі: КЗпП змінено

2.1   Правила встановлення дистанційної роботи та документальне оформлення;

2.2   Типова форма трудового договору для дистанційної роботи;

2.3   2 в 1 дистанційна робота та робота в офісі: поєднання можливе!

2.4   Гарантований період вільного часу «дистанційну» та як врегулювати це питання?

2.5   Коли працівник може вимагати встановлення дистанційної роботи;

2.6   Різниця між дистанційною роботою та надомною

2.7   реєстраційні листи робочих завдань, доручених «надомникам»? Що це, як виглядає цей документ? Зразок та рекомендації щодо застосування

2.8   ПВТР для надомника.

2.9   Питання техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці і протипожежної охорони за умов виконання обов’язків на дому

2.10                Документальне оформлення роботи на дому

 

  1. 3.         Виправляємо помилки в «карантинних» кадрових документах

3.1   Накази про встановлення неповного робочого часу;

3.2   Накази про надання «карантинних» відпусток;

3.3   Накази про дистанційну роботу

3.4   Табелювання працівників у період карантину

3.5   Кадрова документація за період карантину вихідного дня.

3.6   Зміна режиму роботи працівників на період карантину чи правомірна і коли?

3.7   Інші «цікаві» помилки виправлені під час кадрових аудитів

 

  1. 4.         Трудові книжки працівників, а ми все готуємось до електронних трудових

4.1   Детальний аналіз ймовірних  і «неймовірних» помилок в трудових книжках.  Приклади виправлення помилок. Помилки які можна не виправляти та помилки які виправити неможливо

4.2   Історії з життя трудових книжок в Судових рішеннях. Ви також вірите, що трудова книжка паперова не важлива для пенсії? Та, судова практика говорить інакше

 

  1. 5.         КАДРОВИЙ АУДИТ: принципи та алгоритм проведення. Авторський підхід Галини Казначей та покроковий алгоритм!

5.1   Що таке кадровий аудит та яка мета цього заходу?

5.2   Коли та хто може проводити кадровий аудит та визначення основних завдань

5.3   Документальне оформлення. (наказ);

5.4   Формуємо склад комісії та визначаємо завдання;

5.5   Покрокова інструкція проведення кадрового аудиту

5.6   Визначення переліку документів, необхідних у роботодавця

5.7   Перевірка правильності оформлення трудових відносин

5.8   Аналіз правильності оформлення первинної облікової кадрової документації та обліку використання робочого часу

5.9   Перевірка кадрової звітності 

 

  1. 6.         Практиканти та неповнолітні на підприємстві

6.1   Як оформити практиканта на підприємстві: правила, принципи та ризики

6.2   Табелювання, зарплата, нарахування та відображення у звітах

6.3   Неповнолітній працівник: оформлення та згода батьків

6.4   Пільги неповнолітнім працівникам

 

  1. 7.         Перевірки Держпраці  та інспекційні відвідування!

7.1   Планові перевірки з питань дотримання норм трудового законодавства та позапланові інспекційні відвідування.

7.2   Перевірки Держпраці через призму судових рішень. Теорія і практика.

7.3   Розміри штрафних санкцій за порушення! Коли є шанс на виправлення

 

Вартість участі в вебінарі 990,00 грн без ПДВ

У вартість включено: Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором; Ексклюзивні добірки матеріалів (презентацій);

 

Вартість участі одного слухача семінару –  2050,00 грн. (Без ПДВ)

(Всі вимоги карантинного режиму обов’язково будуть дотримані, зал на 345 м.кв. відстань 1,5 метрів між слухачами)  кількість місць в групі обмежена

У вартість включено:

Обід в ресторані готелю; Кава-брейки з дивовижною випічкою (вранці, в перервах);

Набір канцтоварів; Можливість спілкування з лекторами та колегами;

Реєстрація: (044) 221-69-87, моб. (067) 536-09-01 

 

Деталі

Час

березень 24 (середа) - 25 (четверг)(GMT+03:00)

Організатор

Центр "Інформ-Консалтинг"

Центр "Інформ-Консалтинг"

Learn More