Головна » Events » Зовнішньоекономічна діяльність та контракти в умовах пандемії коронавірусу та світової економічної кризи.

Зовнішньоекономічна діяльність та контракти в умовах пандемії коронавірусу та світової економічної кризи.

пт11вересУвесь деньсб12Зовнішньоекономічна діяльність та контракти в умовах пандемії коронавірусу та світової економічної кризи.(Увесь день)(GMT+00:00) ОрганізаторЦентр "Інформ-Консалтинг"Тип подіїСемінар

Деталі події

ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА КОНТРАКТИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ КОРОНАВІРУСУ ТА СВІТОВОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ

 

ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА КОНТРАКТИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ КОРОНАВІРУСУ ТА СВІТОВОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ

11 вересня 2020 року

 

Свістиль

Сергій Олександрович

Голова ради експортерів та імпортерів «ЗЕД», Голова Ради з питань зовнішньоекономічної діяльності при ТПП України.  Є одним із найкращих практикуючих експертів в сфері ЗЕД. Відповідав за організацію перекладу, видання та розповсюдження Правил Інкотермс 2010 в Україні. Має унікальний досвід з використання правил Інкотермс в комерційній практиці. Відомий  лектор,  за плечима якого більше 200 практикумів з актуальних питань ЗЕД

 

В програмі семінару:

 

  1. Нові тенденції у світовій торгівлі та укладанні ЗЕД-контрактів.

1.1. Оцінка впливу обмежень та заборон в міжнародній торгівлі з метою коригування ЗЕД та контрактів;

1.2.  Як захищаються експортери та імпортери від нових ризиків на зовнішніх ринках;

1.3. Як змінюються ЗЕД-контракти відповідно до нових тенденцій у світовій торгівлі.

 

  1. Нові та невикористані можливості в торгівлі

2.1.Як можна буде використовувати нові можливості в рамках приєднання України до Конвенції ПанЄвроМед.

2.2. Що потрібно зробити для розширення використання Генералізованої системи преференцій (GSP), наданого США Україні;

2.3. Аналіз ситуації та рекомендації щодо використання переваг зони вільної торгівлі з Канадою

2.4. Як будувати торгові відносини з Туреччиною після втрати Режиму GSP та затримки укладання угоди про зону вільної торгівлі;

2.5. Чи ефективно ми використовуємо режим  GSP з Японією, аналіз та рекомендації;

2.6. Рекомендації  для бізнесу  щодо співпраці з країнами СНД в рамках запровадження транзитних обмежень та заборон з боку РФ;

2.7. Деякі зауваження та рекомендації щодо організації торгівлі з ЄС;

2.8.Нові можливості, які виникають внаслідок торгових війн між провідними країнами, встановлених заборон та обмежень;

 

  1. Особливості організації торгівлі з окремими країнами світу

3.1. Особливості побудови бізнесу з китайськими компаніями. Нові складнощі, можливості та перспективи;

3.2. Особливості ведення зовнішньоекономічної діяльності та ЗЕД-контрактів з компаніями в країнах Центральної  Азії;   

3.3. Зовнішньоекономічна діяльність з африканськими країнами

3.4. Окремі приклади регулювання зовнішньоекономічної діяльності в деяких країнах світу

3.5. Стимулювання торгівлі та експорту в окремих країнах світу

 

  1. Мистецтво проведення  переговорів з потенційними контрагентами в режимі онлайн

4.1. Перевірка потенційного контрагента, рекомендації;

4.2. Обрання права за контрактом;

4.3. Умови поставки;

4.4. Ціна за контрактом та використання сучасних інструментів розрахунків;

4.5. Використання рекламних матеріалів, документації, зразків продукції;

4.6. Особливості ведення листування, оферта та акцепт;

4.7. Обрання арбітражу по контракту

4.8. Попередження відносно шахрайських схем та недобросовісної конкуренції, що були використані нерезидентами в Україні останнім часом;

4.9. Меморандуми з потенційними контрагентами.

 

  1. Організація ефективної контрактної роботи для збільшення прибутку та мінімізації ризиків та втрат

5.1. Обрання форми контрактних відносин;

5.2. Модельні контракти МТП;

5.3. Новий Модельний контракт МТП міжнародної купівлі-продажу товарів (публікація №811))

5.4. Рекомендації ІТС;

5.5. Форма договору Мінекономіки;

5.6. GAFTA-контракти;

5.7. Контракти FOSFA;

5.8. Контракти FIDIC.

 

  1. Особливості зовнішньоекономічної  діяльності та контракти в контексті застосування положень Закону № 1210  про внесення змін до Податкового кодексу (№466-IX)

6.1. Додаткові ризики та їх аналіз;

6.2. Коригування роботи з контрагентами;

6.3. Ланцюги перепродажу товару;

6.4. Рекомендації щодо внесення змін до контрактів та побудови схем поставок.

 

  1. Логістичне забезпечення зовнішньоекономічної  діяльності та контракти перевезення в умовах заборон та обмежень внаслідок пандемії корона вірусу

7.1. Аналіз типових помилок щодо укладання договорів перевезення в нових умовах;

7.2. Стратегія обрання умов поставки та доставки для підвищення конкурентоспроможності;

7.3. Страхування вантажів та відповідальності;

7.4. Приклади розв’язання складних проблем при організації перевезень;  

 

  1. Зменшення ризиків та вирішення проблемних питань, пов’язаних із поставкою неякісного товару або товару, що не відповідає умовам поставки або вимогам країни імпорту

8.1. Організація  контролю якості поставленого товару в умовах дії заборон та обмежень в сфері зовнішньоекономічної діяльності;

8.2. Рекомендації щодо дій, у разі виявлення  неякісного товару;

8.3. Рекомендації щодо захисту інтересів постраждалої сторони при поставці неякісного товару;

8.4. Розгляд прикладів вирішення проблемних питань

 

  1. Зменшення ризиків та вирішення проблемних питань в разі затримки або  несплати за товар

9.1. Сучасні тенденції в сфері організації розрахунків між контрагентами, використання сучасних фінансових інструментів;

9.2. Аналіз типових помилок в контрактах, які збільшують вірогідність несплати за товар;

9.3. Рекомендації щодо організації розрахунків за контрактами для зменшення ризиків та втрат.

 

  1. Форс-мажорні обставини в умовах поширення пандемії коронавірусу та економічної кризи

10.1. Аналіз помилок при укладанні контрактів стосовно форс-мажорних обставин;

10.2. Рекомендації щодо підтвердження та отримання документів про форс-мажорні обставини;

10.3. Рекомендації щодо підготовки  розділу контракту про форс-мажорні обставини в умовах поширення коронавірусу;

10.4. Захист інтересів постраждалої сторони в разі ускладнень, які не можна віднести до форс-мажорних обставин.

 

Вартість участі одного слухача семінару –  3200,00 грн. (Без НДС)

 

 

Регистрация: (044) 221-69-87, (067) 536-09-01

 

Деталі

Час

вересень 11 (п'ятниця) - 12 (субота)(GMT+00:00)

Організатор

Центр "Інформ-Консалтинг"

Центр "Інформ-Консалтинг"

Learn More