Головна » Що робити, якщо працівник не бажає надавати трудову книжку при прийнятті на роботу?

Що робити, якщо працівник не бажає надавати трудову книжку при прийнятті на роботу?

You are here:
< Назад

Він має на це право. Адже з 10.06.2021 р. працівник, улаштовуючись на нове місце роботи, має право надати роботодавцеві або паперову трудову книжку (за її наявності), або відомості про трудову діяльність з Реєстру застрахованих осіб.

Проте наразі не можна отримати з Реєстру застрахованих осіб відомості про трудову діяльність працівника.

По-перше, жоден нормативний документ не передбачає надання відомостей саме про трудову діяльність. Ба більше, жодна з існуючих довідок в Положенні № 10-1 не підходить для цієї ролі.

По-друге, інформація до Реєстру надходить з квартального Об’єднаного ЄСВ/ПДФО/ВЗ-звіту. Тому може бути застарілою.

Тому радимо пояснити працівникові, що оскільки це питання не врегульовано, він повинен:

— надати трудову книжку

чи

— звернутися до Пенсійного фонду (саме цей фонд веде Реєстр застрахованих осіб) для отримання відомостей про трудову діяльність.

X