Головна » У зв’язку з переходом на електронний облік трудової діяльності чи обов’язково подавати повідомлення про прийняття на роботу працівника?

Як ми можемо допомогти?

У зв’язку з переходом на електронний облік трудової діяльності чи обов’язково подавати повідомлення про прийняття на роботу працівника?

You are here:
< Назад
Print Friendly, PDF & Email

Звичайно, обов’язково! Виняток — прийняття на роботу: 1) керівника підприємства, установи, організації; 2) члена виконавчого органу господарського товариства.

Тому, як і раніше, діють вимоги ст. 24 КЗпП, а саме: працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом (розпорядженням), і повідомлення податкового органу про прийняття працівника на роботу.

Проте заповнювати форму повідомлення треба з урахуванням нових законодавчих реалій. Так, у реквізиті 4 «Категорія особи» категорію «1» тепер ставимо не лише для тих осіб, які надали трудову книжку, але й для тих, хто визначив у заяві своє місце роботи як основне. Категорія «2» призначена для відображення працевлаштування сумісників.