Головна » Які податки треба платити за найманого працівника підприємцям на єдиному податку?

Як ми можемо допомогти?

Які податки треба платити за найманого працівника підприємцям на єдиному податку?

You are here:
< Назад
Print Friendly, PDF & Email

Роботодавець повинен нараховувати заробітну плату за підсумками місяця, а також розраховувати і виплачувати аванс за першу половину місяця.

При обчисленні зарплати й авансу розраховуються суми податків і зборів, які потрібно сплачувати в бюджет при виплаті доходу працівникам — авансу, відпускних, лікарняних, зарплати.

Отже, нараховується ЄСВ за ставкою 22%. Цей внесок сплачується за рахунок роботодавця і не повинен утримуватися з доходу працівника.

Також розраховується податок на доходи фізичних осіб і військовий збір за ставками 18% і 1,5% відповідно — ці суми утримуються з доходу працівника.

Приклад.

Нарахована заробітна плата 4000 грн. Перераховується до бюджету за рахунок роботодавця:

ЄСВ = 4000 × 22% = 880 грн

Утримується і перераховується до бюджету з доходу працівника:

ПДФО = 4000 × 18% = 720 грн

ВЗ = 4000× 1,5% = 60 грн

Отримана заробітна плата на руки: 4000720 60 = 3220,00 грн

Щомісяця потрібно подавати звіт за формою Д4 і раз на квартал — розрахунок за формою 1ДФ, де відображається ПДФО і військовий збір за підсумки кварталу.