Набув чинності НАКАЗ МОН ВІД 25 ЧЕРВНЯ 2018 Р. “ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ СТВОРЕННЯ ГРУП ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ У ДЕРЖАВНИХ І КОМУНАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ” (ЗАРЕЄСТРОВАНО В МІНІСТЕРСТВІ ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ 24 ЛИПНЯ 2018 Р. № 865/32317

Головними новаціями порядку є те, що він передбачає кращі умови для дітейі вперше дозволяє відкривати інклюзивні групи .

Так, якщо раніше групи можна було комплектувати з учнів щонайменше 4-х вікових категорій, то зараз різниця у віці учнів однієї групи не може перевищувати 2-х років. Така зміна дозволить забезпечити більш комфортні умови для дітей, враховуючи їх індивідуальні психологічні відмінності і фізичний розвиток.

У той же час в школах, розташованих в сільській та / або гірській місцевості, де здійснюється підвезення шкільним автобусом, групи можна створювати для учнів різного віку.

Рішення про створення та роботу груп продовженого дня приймають засновники шкіл за письмовими зверненнями батьків або інших законних представників учнів. Для цього в школі також повинна бути відповідна матеріально-технічна база і умови для харчування. Для першокласників можуть створювати умови для сну.

Зараховувати дітей в групи можна протягом всього навчального року.

Перебувати в групі продовженого дня учні повинні не більше 6 годин на день. Режим їх роботи повинен включати:

  •  прогулянки на відкритому повітрі тривалістю не менше ніж півтори години для учнів початкових класів;
  • харчування тривалістю не менше ніж 30 хвилин;
  • виконання домашніх завдань (при наявності) тривалістю максимум 1 години;
  • проведення спортивно-оздоровчих занять тривалістю не менше 1 години;
  • фізкультхвилинки і гімнастику для очей через кожні 15 хвилин заняття для учнів початкових класів.

Наповнюваність групи продовженого дня не повинна перевищувати 30 дітей. Менше гранична кількість учнів в групі може встановити керівник школи, погодивши це рішення з засновником.

Інклюзивні та спеціальні групи створюють за заявою батьків або інших законних представників дітей.

Наповнюваність спеціальної групи повинна бути від 6 до 12 учнів, в залежності від нозології.

В інклюзивних групах може бути до 30 дітей, однак кількість учнів з особливими освітніми потребами там має бути наступним:

  1. 1 – 3 – з числа дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, затримкою психічного розвитку, зниженим зором або слухом, легкими інтелектуальними порушеннями і т.п .;
  2. не більше ніж 2 – з числа дітей сліпих, глухих, з тяжкими порушеннями мовлення, в тому числі з дислексією, розладами спектру аутизму, іншими складними вадами розвитку або тих, які пересуваються на візках.

МОН

Share
Опубліковано
Sunny-J

Recent Posts

Розбір основних видів комбінацій японських свічок: про що вони говорять?

Існують різні методи технічного аналізу, які у своїй роботі використовують інвестори, трейдери та аналітики на…

2 дні ago

Чехол на Samsung S23 FE: гид для покупателя

Новейшие смартфоны требуют особого внимания к их сохранности из-за высокой стоимости и хрупкой конструкции. Качественный…

1 тиждень ago

Віртуальний номер для бізнесу: чому компанії обирають Freezvon

У світі стрімкої цифрової трансформації бізнесу компанії дедалі частіше відмовляються від традиційної телефонії на користь…

2 тижні ago

Чи потрібно припиняти підприємницьку діяльність у разі мобілізації?

Головне управління ДПС у Миколаївській області повідомляє, що відповідно до частини 3 статті 39 Закону…

3 тижні ago

Коли громадська організація має зареєстуватися платником ПДВ

ДПС у Львівській області розповідає, що відносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, регулюються нормами…

3 тижні ago

Реклами про IT багато, але чи варте воно уваги?

Хоча б раз на день кожна людина стикається з рекламою IT. Найбільше її в інтернеті,…

4 тижні ago