На правах реклами

Fondy – платіжний сервіс для українських підприємців

Законодавство незабаром зажадає від підприємців використовувати фіскальні реєстратори, щоб контролювати кожен продаж і угоду. Зафіксовані завчасно дані в подальшому передаються в податкову службу для контролю і проведення розрахунків. Багато хто давно так роблять, але деякі підприємці досі працюють по-старому і нововведення для них є чимось незвичайним.

Але проблема вирішується за допомогою сервісу Fondy. Кожен бажаючий може підключити програмний РРО, після чого всі дії будуть здійснюватися в режимі онлайн. Немає необхідності купувати фізичний реєстратор, витрачаючи на нього великі гроші. Це важливо для тих, хто працює з дому або пропонує послуги в мережі Інтернет. 

Переваги нового сервісу

Всі дії відбуваються в режимі онлайн, виключаючи паперову тяганину. Скориставшись сервісом Fondy, клієнти отримують ряд привілеїв і переважних особливостей. Серед них варто виділити:

  1. Економію ресурсів. Мінімальна вартість самого простого реєстратору 4000 гривень. Не кожен може витратити такі гроші на пристрій. Тим більше в подальшому буде потрібно обслуговування, а це також коштує грошей.
  2. Менше паперів. Чим менше буде використано паперових документів, тим менше помилок допускається. Це захищає підприємці від нарахування штрафних санкцій.
  3. Спрощений формат ведення обліку. Чеки можна відправляти клієнтам на пошту і навіть на месенджери. Це актуально для більшості магазинів, що працюють через інтернет.
  4. Підвищення якості обслуговування. Кожен з клієнтів за лічені хвилини після оформлення замовлення отримує чек, а це підтверджує покупку і є гарантом безпеки для нього.

Держава не рекомендує, а вже вимагає перехід на абсолютно новий формат обліку. Краще заздалегідь захистити себе від проблем і штрафів, подумавши про автоматизацію власного бізнесу.

Принципи роботи сервісу Fondy

Попередньо клієнт здійснює замовлення в магазині. Сервіс Fondy автоматично передає інформацію до державних податкових органів. Після цього клієнт отримує чек або відповідний документ про покупку в електронному вигляді. Підприємець в цьому випадку може лише вести облік, тому що всі дії вчинені за нього.

Перевага даної платформи ще і в тому, що кожен підприємець отримує в підтримку персонального менеджера з можливістю з’ясувати абсолютно будь-які питання і ситуації. У новачків можуть виникнути певні питання або проблеми, а підтримка в цьому випадку вважається хорошим порятунком.

Share
Опубліковано
Buhgalter
Мітки: ПРРО

Recent Posts

Юридические риски SaaS-проектов: что проверяют инвесторы и клиенты

SaaS-модель удобна: регулярные платежи, масштабируемость, предсказуемый рост. Но именно она делает бизнес уязвимым: ошибки в…

2 дні ago

Епіцентр відкриває новий торгово-розважальний центр в Обухові

Перший торговий об’єкт мережі Епіцентр в Обухові Київської області відкриється вже 20 вересня на вулиці…

1 місяць ago

З 1 жовтня змінюються правила карткових переказів. Нова ера прозорості від Національного банку України

З 1 жовтня 2025 року в Україні запрацюють нові правила здійснення карткових операцій. Національний банк…

1 місяць ago

Розподілена генерація в Україні: нові правила, фінансування та спрощення процедур

Стійкість та безперервність енергопостачання сьогодні є ключовими факторами для функціонування економіки та захисту інтересів бізнесу…

1 місяць ago

Як обміняти Bitcoin (BTC) на українські гривні (UAH) з комп’ютера і телефону

Отримати Bitcoin можна різними способами, починаючи від купівлі через спеціалізовані сервіси (біржі, обмінники, Р2Р-платформи), закінчуючи…

2 місяці ago

Лист Мінекономіки від 19.08.2025 №4701-05/55169-09

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ, ДОВКІЛЛЯ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ Мінекономіки вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008,…

2 місяці ago