На правах реклами

Fondy – платіжний сервіс для українських підприємців

Законодавство незабаром зажадає від підприємців використовувати фіскальні реєстратори, щоб контролювати кожен продаж і угоду. Зафіксовані завчасно дані в подальшому передаються в податкову службу для контролю і проведення розрахунків. Багато хто давно так роблять, але деякі підприємці досі працюють по-старому і нововведення для них є чимось незвичайним.

Але проблема вирішується за допомогою сервісу Fondy. Кожен бажаючий може підключити програмний РРО, після чого всі дії будуть здійснюватися в режимі онлайн. Немає необхідності купувати фізичний реєстратор, витрачаючи на нього великі гроші. Це важливо для тих, хто працює з дому або пропонує послуги в мережі Інтернет. 

Переваги нового сервісу

Всі дії відбуваються в режимі онлайн, виключаючи паперову тяганину. Скориставшись сервісом Fondy, клієнти отримують ряд привілеїв і переважних особливостей. Серед них варто виділити:

  1. Економію ресурсів. Мінімальна вартість самого простого реєстратору 4000 гривень. Не кожен може витратити такі гроші на пристрій. Тим більше в подальшому буде потрібно обслуговування, а це також коштує грошей.
  2. Менше паперів. Чим менше буде використано паперових документів, тим менше помилок допускається. Це захищає підприємці від нарахування штрафних санкцій.
  3. Спрощений формат ведення обліку. Чеки можна відправляти клієнтам на пошту і навіть на месенджери. Це актуально для більшості магазинів, що працюють через інтернет.
  4. Підвищення якості обслуговування. Кожен з клієнтів за лічені хвилини після оформлення замовлення отримує чек, а це підтверджує покупку і є гарантом безпеки для нього.

Держава не рекомендує, а вже вимагає перехід на абсолютно новий формат обліку. Краще заздалегідь захистити себе від проблем і штрафів, подумавши про автоматизацію власного бізнесу.

Принципи роботи сервісу Fondy

Попередньо клієнт здійснює замовлення в магазині. Сервіс Fondy автоматично передає інформацію до державних податкових органів. Після цього клієнт отримує чек або відповідний документ про покупку в електронному вигляді. Підприємець в цьому випадку може лише вести облік, тому що всі дії вчинені за нього.

Перевага даної платформи ще і в тому, що кожен підприємець отримує в підтримку персонального менеджера з можливістю з’ясувати абсолютно будь-які питання і ситуації. У новачків можуть виникнути певні питання або проблеми, а підтримка в цьому випадку вважається хорошим порятунком.

Share
Опубліковано
Buhgalter
Мітки: ПРРО

Recent Posts

Будівельні матеріали: міцний фундамент успішного бізнесу

  В сучасному світі, де конкуренція постійно зростає, важливо мати надійних партнерів та якісні матеріали.…

16 години ago

Алгоритм дій щодо примусового стягнення боргів від Мін’юсту

Отримали рішення суду, проте боржник відмовляється виконувати його добровільно? Аби розпочати примусове виконання, потрібно звернутися…

3 тижні ago

Нові правила мобілізації: головні засади нового закону

Верховна Рада України прийняла у другому читанні і в цілому Закон №10449 «Про внесення змін до деяких законодавчих…

4 тижні ago

Чи треба проводити індексацію заробітної плати у квітні та травні 2024 року?

За даними Держстату, інфляція на споживчому ринку в березні 2024 р. порівняно з лютим 2024…

4 тижні ago

Як вийти на закордонний ринок за допомогою онлайн реклами

Вихід на закордонний ринок відкриває нові перспективи для бізнесу. Якщо ви досі продаєте свої товари…

4 тижні ago

Заборгованість з єдиного внеску: ризики для працівника та роботодавця

Єдиний внесок платник має сплачувати незалежно від свого фінансового стану. Зобов’язання із сплати єдиного внеску…

4 тижні ago