Платники єдиного податку зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ, – у разі наявності податкового боргу у розмірі, що перевищує суму, визначену абзацом третім п. 59.1 ст. 59 ПКУ, на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів – в останній день другого із двох послідовних кварталів.
Податкова вимога не надсилається (не вручається) податковим органом платнику у якого виник податковий борг, якщо загальна сума податкового боргу не перевищує шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1020,00грн) (п. 59.1 ст. 59 ПКУ).
Отже, сума податкового боргу, наявність якого на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів зобов’язує платника єдиного податку перейти на загальну систему оподаткування, має перевищувати 60 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – 1020 грн (60 х 17 грн).
Пошук перевізника через соціальні мережі, месенджери та спеціалізовані онлайн-платформи стало звичною справою. За кілька хвилин…
Шахраї постійно шукають нові способи отримувати та приховувати незаконно здобуті кошти. Один із поширених варіантів…
Кіберполіція закликає громадян бути уважними до електронних листів та повідомлень у месенджерах із рахунками за…
Кіберполіція закликає громадян бути уважними під час обміну посвідчення водія та не довіряти сумнівним пропозиціям…
Нова партія вже на складі, а показати її нема як? Зйомка п'яти позицій з моделлю…
Сучасний e-commerce вимагає максимальної присутності у всіх блоках пошукової видачі. Зростання вартості реклами робить google…