ДПС у Запорізькій області зазначає, що Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» від 25.08.2020 р. №822-ІХ (опублікований у виданні «Голос України» 31.08.2020 р. №157) підвищено розмір мінімальної заробітної плати з 1 вересня 2020 року до 5 тисяч гривень.
Підвищення мінімальної заробітної плати впливає на мінімальний розмір єдиного внеску.
Відповідно до Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування” єдиний внесок встановлюється у розмірі 22 відсотки до бази нарахування.
У разі якщо база нарахування єдиного внеску не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід, його сума розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (прибуток), та ставки єдиного внеску.
Тобто, мінімальна ставка єдиного внеску встановлюється у розмірі 22% від мінімальної заробітної плати.
Отже, з 1 вересня 2020 року мінімальний розмір єдиного внеску становить 1100 грн на місяць (5000 грн х 22%) (3300 грн за квартал).
Нагадаємо, з січня 2020 року мінімальна заробітна плата – 4723 грн; мінімальний розмір єдиного внеску на місяць за січень-серпень 2020 року – 1039.06 грн.
Сучасний цифровий простір вимагає від бізнесу гнучкості, точності та виваженого підходу до кожного маркетингового каналу.…
Пошук перевізника через соціальні мережі, месенджери та спеціалізовані онлайн-платформи стало звичною справою. За кілька хвилин…
Шахраї постійно шукають нові способи отримувати та приховувати незаконно здобуті кошти. Один із поширених варіантів…
Кіберполіція закликає громадян бути уважними до електронних листів та повідомлень у месенджерах із рахунками за…
Кіберполіція закликає громадян бути уважними під час обміну посвідчення водія та не довіряти сумнівним пропозиціям…
Нова партія вже на складі, а показати її нема як? Зйомка п'яти позицій з моделлю…