Консультації

Надаєте в оренду частину приміщення – подавайте 20-ОПП обов’язково!

Платник податків зобов’язаний стати на облік у відповідних податкових органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з Порядком обліку платників податків, затвердженим наказом МФУ від 09.12.2011 р. №1588.

Суб’єкт господарювання – власник нерухомого майна у разі надання в оренду частини приміщень (окремих кімнат, офісів, квадратних метрів) повинен подати повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за ф. №20-ОПП.

У разі надання в оренду об’єкта нерухомого майна або його частини повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за ф. №20-ОПП подається до податкових органів як власником нерухомого майна – орендодавцем, так і орендарем у порядку та строки, визначені пп. 8.3-8.5 розд. VIII Порядку №1588.

У графі 9 «Стан об’єкта оподаткування» повідомлення за ф. №20-ОПП суб’єкт господарювання (орендодавець) зазначає стан – «здається в оренду», суб’єкт господарювання (орендар) – «орендується».

У разі відсутності найменування таких об’єктів оподаткування, у повідомленні за ф. №20-ОПП орендодавцем (орендарем) зазначається інвентарний номер об’єкта оподаткування, вказаний у договорі оренди.

Під час надання повідомлень за ф. №20-ОПП застосовується принцип укрупнення інформації (наприклад, якщо подається інформація про об’єкти оподаткування – офіс, склад, склад-магазин, розташовані в одному офісному центрі за одною адресою, достатньо надати інформацію за одним із типів об’єктів оподаткування, зазначивши у найменуванні: офіс, склад, склад-магазин).

Принцип укрупнення інформації не застосовується під час надання інформації про об’єкти рухомого та нерухомого майна, які підлягають реєстрації у відповідному державному органі з отриманням відповідного реєстраційного номера (наприклад, у повідомленні за ф. №20-ОПП надається інформація і про земельну ділянку, і про об’єкт нежитлової нерухомості, що розташований на такій земельній ділянці).

Платники податків, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати повідомлення за формою №20-ОПП засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг.

 

ДПС

Share
Опубліковано
Sunny-J
Мітки: 20-ОППоренда

Recent Posts

ШАХРАЙСТВО ПІД ВИГЛЯДОМ ПЕРЕВІЗНИКІВ: ЯК НЕ ВТРАТИТИ ГРОШІ ЗА ПОЇЗДКУ ЧИ ДОСТАВКУ

Пошук перевізника через соціальні мережі, месенджери та спеціалізовані онлайн-платформи стало звичною справою. За кілька хвилин…

19 години ago

ЛЕГКІ ГРОШІ МОЖУТЬ ДОРОГО КОШТУВАТИ: ЯК НЕ СТАТИ ДРОПОМ

Шахраї постійно шукають нові способи отримувати та приховувати незаконно здобуті кошти. Один із поширених варіантів…

1 тиждень ago

ФАЛЬШИВІ РАХУНКИ ЗА ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЮ: ЯК НЕ ПОТРАПИТИ НА ГАЧОК ШАХРАЇВ

Кіберполіція закликає громадян бути уважними до електронних листів та повідомлень у месенджерах із рахунками за…

2 тижні ago

ОБМІН ПАПЕРОВОГО ПОСВІДЧЕННЯ ВОДІЯ: ОСТЕРІГАЙТЕСЯ «ПОМІЧНИКІВ» В ІНТЕРНЕТІ

Кіберполіція закликає громадян бути уважними під час обміну посвідчення водія та не довіряти сумнівним пропозиціям…

3 тижні ago

AI-контент для бізнесу: реклама товару без фотосесії

Нова партія вже на складі, а показати її нема як? Зйомка п'яти позицій з моделлю…

1 місяць ago

Як обрати підрядника для оптимізації Merchant Center і товарного фіда

Сучасний e-commerce вимагає максимальної присутності у всіх блоках пошукової видачі. Зростання вартості реклами робить google…

1 місяць ago