Заміна 1с та BAS є зараз критичним питанням для багатьох компаній і деякі з них вже в інтенсивному пошуку альтернатив. На ринку є вже кілька рішень які можуть замінити російський софт і з одним із них я вас зараз познайомлю. Отже, сьогодні у нас на огляді сервіс для ведення бухгалтерії Bookkeeper, який зовсім недавно став частиною екосистеми для автоматизації українського бізнесу – Navkolo.
Довідкова інформація
Назва сервісу – Bookkeeper
Сайт – https://bookkeeper.kiev.ua/
Основне призначення – ведення бухгалтерії малого підприємства
Девіз компанії – Облік без помилок, звітність без затримок в онлайн бухгалтерії “BookKeeper”
Рік заснування – 2018
Платформа – A2v10
Кількість користувачів – біля 6000
Вартість – перші 30 днів безкоштовно, під час воєнного стану – на добровольних засадах, після перемоги – 295 грн за фірму на місяць
Інтеграції: Приватбанк, Соната (подання звітності)
В свій час проектуючі рішення по бухгалтерії на Odoo я вивчав ринок ПЗ для бухгалтерів і Bookkeeper здався мені одним із найбільш повноцінних рішень для ведення бухгалтерії малого підприємства, яке регулярно оновлюється та в нього постійно додається новий функціонал (для мене це є ознакою того, що рішення якісне). Сайт рішення зручний та зрозумілий і на головній сторінці міститься посилання на демо-базу, куди можна перейти і почати знайомитися із сервісом.
Після переходу в базу з’являється ось таке вікно з привітанням
Після його закриття ми попадаємо на дашборд, де ми бачимо зведену облікову інформацію, яка буде цікава керівнику: яка у нас в обліку заборгованність та скільки коштів на рахунках (у касі). Ще було б непогано тут побачити інформацію про фінансовий результат за період (доходи, витрати та прибуток) – може можна якось налаштувати, але я не знайшов як.
З цього дашборду ми можемо перейти у деталізовані звіти, які нам розшифрують ту інформацію, яку ми бачимо у зведеному вигляді, або перейти до документів з яких ця інформація агрегувалася.
Із інтерфейсу ми можемо перейти у досить непогану довідкову систему, яка зможе відповісти на найбільш розповсюджені питання користувачів.
Зверху вікна розташоване основне меню, яке нам підказує, що ми можемо зробити в системі
Давайте тепер коротко пройдемось по кожній ділянці обліку
Тут ми можемо створити силу силенну документів і зафіксувати в обліку навіть досить специфічні операції.
Інтерфейс створення документів зрозумілий та можна сказати більш-менш сучасний
Після проведення документу в ньому з’являється можливість створення пов’язаних документів, що досить зручно для користувача.
Якщо документ робить проведення в обліку, то в них можна з нього перейти.
Тут також досить велика кількість документів доступня для створення (включаючі податкову накладну).
В Буккіпер є такі документи, як податкова накладна та податкова накладна постачальника. Є можливість створити податкову накладну з документів реалізації. А ось якщо перша подія в нас оплата – то такі податкові треба створювати вручну, що напевно не підійде компаніям у яких досить велика кількість операцій – відстеження першої події може перетворитися на той ще квест.
Окремо в рішенні виділений функціонал, який буде актуальний підприємствам роздрібної торгівлі (наразі він працює в експерементальному режимі). Щось підозрюю, що там буде інтеграція з сервісом ПРРО – “Чекбокс”
Також є поняття договору та проекту, які ми можемо вказувати в первинних документах, але я не помітив, що потім якось можна відстежити розрахунки в розрізі договорів.
Окремого пункту меню під цей функціонал немає – він сидить в придбанні, продажах та бухгалтерії, де є можливість створити документи по оплаті, яких досить велика кількість: оплата покупця, оплата постачальнику, оплата покупця з комісією, оплата покупця в валюті, банківська виписка (є можливість імпорту) тощо. В виписці є можливість вказати по якому договору або проекту відбувся рух грошових коштів.
По обліку запасів є досить велика кількість документів та звіт “Оборотна відомість по складу”
При цьому в цьому звіті можна побачити кількісно-грошову інформацію, що є досить зручно для бухгалтера.
Ці об’єкти обліку (аж заговорив термінологією буккіпера) мають свою специфіку обліку і вона в повній мірі реалізована в Bookkeeper.
Вивчаючі, що тут є помітив, що схема яка знаходиться на панелі управління інтерактивна і натиснувши на певне місце можна отримати можливість створити відповідний документ. Такі схеми є в майже кожній ділянці обліку.
Тепер давайте подивимось, що є в меню персонал – тут багато цікавого.
В підменю “Кадри” міститься перелік кадрових документів і тут же ми можемо створити необхідний нам кадровий документ (прийняття, переведення, звільнення тощо)
В підменю “Робочий час” ми можемо зафіксувати відсутність працівника за допомогою відповідного документу (наказу про надання відпустки, лікарняного, відпустки без збереження зарплати)
В підменю “Заробітна плата” здогадайтесь, що знаходиться. Все вірно розрахунки заробітної плати. При цьому є різні види розрахунків – нарахування авансу, нарахування заробітної плати, розрахунок при звільненні, нарахування за договором ЦПХ.
Ну і наостанок давайте перейдемо до звітності. Бухгалтерські звіти доступні в кожному розділі обліку, а в меню “Звітність” знаходяться саме регламентовані звіти – Податкова декларація з ПДВ, звіт по ЄСВ та ПДФО, фінансова звітність тощо. Як я казав на початку – є інтеграція з сервісом “Соната” (досить непоганий аналог Медка) і звіти в податкову можна здавати звідти.
Звісно той огляд який я зробив досить поверхневий, але виходячі з того, що я побачив Bookkeeper є гарним бухгалтерським сервісом, який може закрити більшу частину потреб які є у малого бізнесу, в той же час для середнього бізнесу може не вистачати деякого функціоналу – наприклад автоматизації формування податкових накладних по оплаті та відстеження системою першої події.
Джерело: Блог Антона Піскуна
Реєстр виконавчих проваджень — це автоматизована платформа, що надає можливість доступу та операцій у електронному…
В сучасному світі, де конкуренція постійно зростає, важливо мати надійних партнерів та якісні матеріали.…
Отримали рішення суду, проте боржник відмовляється виконувати його добровільно? Аби розпочати примусове виконання, потрібно звернутися…
Верховна Рада України прийняла у другому читанні і в цілому Закон №10449 «Про внесення змін до деяких законодавчих…
За даними Держстату, інфляція на споживчому ринку в березні 2024 р. порівняно з лютим 2024…
Вихід на закордонний ринок відкриває нові перспективи для бізнесу. Якщо ви досі продаєте свої товари…