1. Затвердити Порядок обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи — підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, що додається.
2. Установити, що дані, які містяться в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, приймаються для підтвердження трудового стажу під час укладання трудового договору, призначення пенсій та інших цілей, передбачених законодавством.
3. Міністерству фінансів у місячний строк переглянути форму звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з метою обліку відомостей про посади, кваліфікацію та умови праці застрахованих осіб.
4. Пенсійному фонду України у місячний строк визначити порядок подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи — підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, надання послуг у загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванні з використанням електронної системи BankID, забезпечити створення програмних засобів для надання на безоплатній основі особам, які виявили бажання подати відомості, передбачені Порядком обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи — підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затвердженим цією постановою.
Прем’єр-міністр України О. ГОНЧАРУК
Новейшие смартфоны требуют особого внимания к их сохранности из-за высокой стоимости и хрупкой конструкции. Качественный…
У світі стрімкої цифрової трансформації бізнесу компанії дедалі частіше відмовляються від традиційної телефонії на користь…
Головне управління ДПС у Миколаївській області повідомляє, що відповідно до частини 3 статті 39 Закону…
ДПС у Львівській області розповідає, що відносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, регулюються нормами…
Хоча б раз на день кожна людина стикається з рекламою IT. Найбільше її в інтернеті,…
Сервіс покликаний допомогти інвесторам фондового ринку швидко та в зручний спосіб згенерувати документи, необхідні для…