Консультації

Припинення діяльності ФОП: Як заповнити Додаток 1 до Податкової декларації платника ЄП – ФОП?

Фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку першої – третьої груп подають вперше Податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752) (далі – Декларація), у складі якої формується додаток 1 «Відомості про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску» (далі – Додаток 1) за податкові звітні періоди 2021 року.

У разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичні особи – підприємці на спрощеній системі оподаткування зобов’язані подати Декларацію з типом форми «Звітна» (за період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності), у складі якої формується Додаток 1 з типом «Звітна», який заповнюється таким чином:

  1. у комірці 01 заголовної частини проставляється позначка «Х»;
  2. у розд. 1 вказується реєстраційний номер облікової картки платника податків з врахуванням примітки 4 до Додатка 1;
  3. у розд. 2 – серія (за наявності) та номер паспорта для ідентифікації платника єдиного внеску у Пенсійному фонді України з врахуванням примітки 5 до Додатка 1;
  4. у розд. 3 – прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);
  5. у розд. 4 в полі «Податковий (звітний) період» проставляється позначка «Х» поруч з відповідним звітним періодом;
     
  6. у розд. 5 в полі «після припинення» «Тип форми» проставляється позначка «Х», при цьому одночасно заповнюється розд. 6;
  7. у розд. 6 – дата державної реєстрації припинення;
  8. у розд. 7 «Код основного виду економічної діяльності», вказується основний код економічної діяльності за КВЕД згідно з реєстраційними документами;
  9. у розд. 8 – період перебування фізичної особи – підприємця на спрощеній системі оподаткування, як платника єдиного внеску у звітному році, та код категорії застрахованої особи (зазначається цифра «6»);
  10. рядки та графи у розд. 9 обов’язково заповнюються в розрізі місяців за період визначений у розд. 8, де у графі 2 відображається самостійно визначена сума доходу, на яку нараховується єдиний внесок, а у графі 4 обчислюються суми нарахованого єдиного внеску. Загальна сума нарахованого єдиного внеску за звітний період зазначається у рядку «Усього» графи 4.


Значення рядка «Усього» графи 4 розд. 9 Додатка 1 переноситься до рядка 21 «Сума єдиного внеску, яка підлягає сплаті на небюджетні рахунки, за даними звітного (податкового) періоду» розд. VІІ Декларації.

 

 

ДПС

Share
Опубліковано
Sunny-J

Recent Posts

ЛЕГКІ ГРОШІ МОЖУТЬ ДОРОГО КОШТУВАТИ: ЯК НЕ СТАТИ ДРОПОМ

Шахраї постійно шукають нові способи отримувати та приховувати незаконно здобуті кошти. Один із поширених варіантів…

6 днів ago

ФАЛЬШИВІ РАХУНКИ ЗА ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЮ: ЯК НЕ ПОТРАПИТИ НА ГАЧОК ШАХРАЇВ

Кіберполіція закликає громадян бути уважними до електронних листів та повідомлень у месенджерах із рахунками за…

2 тижні ago

ОБМІН ПАПЕРОВОГО ПОСВІДЧЕННЯ ВОДІЯ: ОСТЕРІГАЙТЕСЯ «ПОМІЧНИКІВ» В ІНТЕРНЕТІ

Кіберполіція закликає громадян бути уважними під час обміну посвідчення водія та не довіряти сумнівним пропозиціям…

2 тижні ago

AI-контент для бізнесу: реклама товару без фотосесії

Нова партія вже на складі, а показати її нема як? Зйомка п'яти позицій з моделлю…

1 місяць ago

Як обрати підрядника для оптимізації Merchant Center і товарного фіда

Сучасний e-commerce вимагає максимальної присутності у всіх блоках пошукової видачі. Зростання вартості реклами робить google…

1 місяць ago

MASTER vs 1С: чому український бізнес змінює облікову систему у 2026 році

MASTER vs 1С: що обрати бізнесу в Україні у 2026 році Порівняння MASTER та 1С:…

2 місяці ago