Держоргани інформують

Приватні локомотиви розпочинають роботу на залізничних коліях загального користування

Урядом прийнято постанову Кабінету Міністрів України «Про реалізацію пілотного проекту щодо допуску приватних локомотивів до роботи окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування».

Мінінфраструктури визначатиме умови проведення пілотного проекту, дільниці залізничної інфраструктури загального користування та учасників пілотного проекту, які повинні дотримуватися вимог щодо безпеки перевезень.

«Допуск приватної тяги до роботи дозволить частково вирішити питання дефіциту тягового рухомого складу Укрзалізниці та протестувати функціонування ринку залізничних перевезень в умовах роботи декількох залізничних перевізників, відпрацювати технічні та технологічні особливості реалізації доступу до залізничної інфраструктури, дослідити питання організації безпеки руху при експлуатації приватних поїзних формувань на залізничній мережі загального користування», – зазначив Владислав Криклій.

Міністр інфраструктури наголосив, що Міністерство має пропозиції від компаній щодо участі у пілотному проекті, представники бізнесу висловили готовність закупити необхідний рухомий склад та провести навчання машиністів.

Крім вирішення проблеми нестачі тягового рухомого складу, участь в пілотному проекті дозволить потенційним майбутнім приватним перевізникам протестувати готовність компаній до відкриття ринку залізничних перевезень.

Результати пілотного проекту будуть враховані під час розробки підзаконних актів для імплементації положень нового Закону України «Про залізничний транспорт України».

За останні роки на залізничному транспорті спостерігається падіння обсягів перевезень, зниження швидкості доставки та обробки вантажів, що пов’язано з відсутністю конкуренції, недосконалістю технічної політики, значним ступенем зносу залізничного рухомого складу та його дефіцитом.

Перевезення вантажів здійснюються АТ «Українська залізниця», яке займає монопольне становище у сфері залізничних перевезень, та не в повній мірі задовольняє інтереси суспільства у перевезеннях. Дефіцит магістральних тепловозів та електровозів АТ «Українська залізниця» призводить до неспроможності задоволення потреб у вантажних перевезеннях, що своєю чергою негативно впливає на конкурентоспроможність вітчизняних підприємств, а також на всю економіку України.

Share
Опубліковано
Sunny-J

Recent Posts

Чехол на Samsung S23 FE: гид для покупателя

Новейшие смартфоны требуют особого внимания к их сохранности из-за высокой стоимости и хрупкой конструкции. Качественный…

6 днів ago

Віртуальний номер для бізнесу: чому компанії обирають Freezvon

У світі стрімкої цифрової трансформації бізнесу компанії дедалі частіше відмовляються від традиційної телефонії на користь…

1 тиждень ago

Чи потрібно припиняти підприємницьку діяльність у разі мобілізації?

Головне управління ДПС у Миколаївській області повідомляє, що відповідно до частини 3 статті 39 Закону…

2 тижні ago

Коли громадська організація має зареєстуватися платником ПДВ

ДПС у Львівській області розповідає, що відносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, регулюються нормами…

2 тижні ago

Реклами про IT багато, але чи варте воно уваги?

Хоча б раз на день кожна людина стикається з рекламою IT. Найбільше її в інтернеті,…

4 тижні ago

В Україні з’явилася платформа автоматичного розрахунку податку з інвестицій

Сервіс покликаний допомогти інвесторам фондового ринку швидко та в зручний спосіб згенерувати документи, необхідні для…

1 місяць ago