Законопроекти про РРО №1053-1 і №1073 прийнято лише в першому читанні, а не в цілому, як попередньо планувалося.
Процедуру підготовки до другого читання скорочено вдвічі, тож на подання поправок у народних депутатів є 7 днів.
Сподіватися, що ухвалять більш ліберальні законопроекти марно. Особливо аналізуючи обговорення:
Навіть за “папередніківю”, при Азарові, хоча б видимість обговорення була!
Як зауважив політичний експерт В. Фесенко , – “Зміни, які готуються, можуть нанести потужний удар як по «спрощенцях» (ФЛП), так і по великому бізнесу. І це чревато великим вибухом. Нагадаю, що перший Майдан, з яким зіткнувся Янукович, був податковим Майданом. І це заклало соціально-економічний фундамент для подальших протестів. В команді Зе ризикують наступити на «граблі Януковича».”
Основною метою даних законопроектів є:
А реалізовувати вище зазначені цілі через:
– на першому рівні проводиться камеральна перевірка поданого звернення;
– на другому рівні – у випадку не підтвердження продавцем факту продажу товарів (послуг) покупцю в ході камеральної перевірки чи неявки його для її проведення призначається фактична перевірка дотримання всіх вимог законодавства про застосування РРО, оприбуткування товарів та обліку їх руху, дотримання порядку ведення касових операцій;
5. розширення переліку видів діяльності, які здійснюють суб’єкти ССО, для яких застосування РРО є обов’язковим.
Благі цілі детінізації обігу готівкових коштів, руйнування окремих схем ухилення від сплати податків, зменшення корупційних ризиків при адмініструванні податків та зборів та створення таким чином рівних конкурентних умов для ведення господарської діялності, провадитеметься за рахунок розширення фіскалізації розрахункових операцій, залучення більшої кількості суб’єктів господарювання до застосування РРО .
Тобто Законопроект 1053-1 це мета, а 1073 це засіб.
Комітет Верховної Ради України з питань бюджету у своєму висновку до законопроекту реєстр.№1053 зазначив, що він матиме опосередкований вплив на показники бюджету (може призвести до збільшення доходів бюджетів від податків та/або штрафних (фінансових) санкцій залежно від практики застосування даної законодавчої ініціативи та виявлення відповідних порушень).
Висновків ми робити не будемо. Але, уважно стежитимемо за подальшими результатми проходження даних законопроектів.
SaaS-модель удобна: регулярные платежи, масштабируемость, предсказуемый рост. Но именно она делает бизнес уязвимым: ошибки в…
Перший торговий об’єкт мережі Епіцентр в Обухові Київської області відкриється вже 20 вересня на вулиці…
З 1 жовтня 2025 року в Україні запрацюють нові правила здійснення карткових операцій. Національний банк…
Стійкість та безперервність енергопостачання сьогодні є ключовими факторами для функціонування економіки та захисту інтересів бізнесу…
Отримати Bitcoin можна різними способами, починаючи від купівлі через спеціалізовані сервіси (біржі, обмінники, Р2Р-платформи), закінчуючи…
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ, ДОВКІЛЛЯ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ Мінекономіки вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008,…