Головна » Бухгалтеру » Консультації » Супровід перевірок органами державної служби України з надзвичайних ситуацій. Які переваги для замовника?
Консультації

Супровід перевірок органами державної служби України з надзвичайних ситуацій. Які переваги для замовника?

Поділіться з друзями - підтримайте проект

Print Friendly, PDF & Email

 Пропонуємо вашій увазі аналіз актів ДСНС та розробка плану щодо усунення недоліків.

Сьогодні ми поговоримо про таку «наболівшу» річ як супровід перевірок органами ДСНС України. На даний час ДСНС має повне право проводити перевірки суб’єктів господарювання різних ступенів ризику від провадження господарської діяльності. Тобто часи мораторіїв на проведення перевірок пройшли і суб’єкти господарювання почали отримувати повідомлення про проведення перевірки додержання (виконання) вимог нормативно-правових актів та нормативних документів у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, а далі є три варіанти розвитку подій:
1. Просто не допускати представників ДСНС до проведення перевірки з тих чи інших причин;
2. Спробувати пройти перевірку самостійно;
3. Знайти компанію яка б виконала цю роботу.

Давайте більш детально пройдемось по кожному із варіантів.
 1. Не допускати до перевірки. На нашу думку дане рішення суб’єкта господарювання не є правильним, адже нагляд повинен бути, але він не повинен виконувати каральну функцію і ставити перепони для роботи і розвитку суб’єкта господарювання. Часто чуємо таку фразу «Я не допускаю, мені так дешевше», але в яких одиницях оцінити людські життя які забирають пожежі?
 2. Проходження перевірки самостійно. Має право на життя, але в багатьох випадках на об’єкті є одна людина, на всі руки майстер, яка призначена відповідальною за все, і пожежну безпеку в тому числі, але одна людина не може знати і досконало розбиратися у всіх тонкощах та підводних каменях пожежної безпеки і як наслідок за результатами перевірки складається акт перевірки з купою недоліків (не завжди обґрунтованих або взагалі притягнутих за вуха) потім позов на суд про призупинення діяльності об’єкта, судова тяганина та купа витраченого часу та нервів;
 3. Пошук відповідної компанії яка б виконала цю роботу. Зараз на ринку є ціла низка компаній які надають дані послуги. З досвіду, алгоритм надання послуг приблизно такий:

  • аналіз матеріалів попередніх перевірок;
  •  виявлення можливих слабких місць та підготовка плану дій щодо мінімізації ризиків;
  •  участь у проведенні перевірки в якості третіх осіб;
  •  аналіз обґрунтованості актів, приписів та надання заперечень;
  •  підготовка плану усунення недоліків;
  • представництво в судах (за необхідності).

Під час аналізу актів ДСНС експерти досконало вивчають всі порушення, наскільки вони відповідають дійсності. Бо часто буває, що до деяких вимог вже внесені зміни або нормативні документи втратили чинність. Після чого розробляється план щодо усунення недоліків, де детально розписуються всі поради для усунення порушень, як це зробити із найменшою шкодою для підприємства.

Суб’єкт господарювання в даному випадку отримує фахову підтримку спеціалістів, які розмовляють з представниками ДСНС на одній мові та впевненість в тому що перевірка буде проведена відповідно до законодавства.

Вибір завжди залишається за Вами! Але при виборі рішення варто завжди пам’ятати, що Ви несете відповідальність за життя людей!

Шілд-Фаєр

Поділіться з друзями - підтримайте проект

Наша розсилка