Ключова точка доступу до держпослуг зараз — це ЦНАПи. Їх вже понад 2,7 тис. у різних куточках України. Лише за перше півріччя цього року люди отримали там понад 15 млн послуг. У майбутньому плануємо масштабувати можливість оцінки послуг на всі фронт-офіси — всі місця, де люди отримують послуги від держави.
Раніше відгуки про якість послуг у ЦНАПах збиралися різними способами та не у всіх центрах. Щоб залишити думку про сервіс, людям доводилося писати у книги скарг, коментарі у фейсбук або телефонувати до установ. Цінний зворотний зв’язок губився і не доходив до керівництва ЦНАПів, а типові проблеми лишалися невирішеними.
“Ми прагнемо, щоб відвідувачі ЦНАПів відчували, що їх потреби у пріоритеті, а враження про візит — щоразу запитують і враховують, щоб було бажання повертатися ще. Для цього, крім QR-постерів, SMS- та Viber- опитувань, телефонних інтерв’ю, якість перевірятимуть таємні відвідувачі. Кожен із так званих “ревізорів” отримає грошову винагороду. Більше деталей про це можна знайти на платформі Дія.Центрів”, — зазначила заступник Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.
Відсьогодні українці зможуть оцінити якість держсервісу у будь-який зручний спосіб:
“Покращення сервісу — ще нова практика для державних установ. Тому ми надзвичайно раді, що Мінцифра системно та зважено підійшла до реалізації цього питання. Нам важливо почути кожного та покращити державний сервіс”, — зазначив Сергій Пашковський директор 4Service Group у Південній і Східній Європі та Центральній Азії.
Існують різні методи технічного аналізу, які у своїй роботі використовують інвестори, трейдери та аналітики на…
Новейшие смартфоны требуют особого внимания к их сохранности из-за высокой стоимости и хрупкой конструкции. Качественный…
У світі стрімкої цифрової трансформації бізнесу компанії дедалі частіше відмовляються від традиційної телефонії на користь…
Головне управління ДПС у Миколаївській області повідомляє, що відповідно до частини 3 статті 39 Закону…
ДПС у Львівській області розповідає, що відносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, регулюються нормами…
Хоча б раз на день кожна людина стикається з рекламою IT. Найбільше її в інтернеті,…