Кабінет Міністрів України оприлюднив Постанову № 85 від 2 лютого 2022 р. «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 5 липня 2019 р. № 690».
За непримітною назвою насправді ховається нова редакція Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, а також типового договору з власником (користувачем) будівлі (приміщення у будівлі) про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.
Постанова набирає чинності з дня її опублікування. – Тобто вже! чинна!
Одночасно інша Постанова Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» втратить чинність з 1 травня 2022 року.
Одним із важливих розділів Правил є порядок оплати послуг та їх розмір.
Плата виконавцю за індивідуальним договором про надання послуг з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем складається з:
Плата за послуги, абонентське обслуговування та плата за технічне обслуговування і поточний ремонт внутрішньобудинкових систем централізованого водопостачання та водовідведення багатоквартирного будинку вноситься споживачем виконавцю щомісяця однією сумою в порядку та розмірах, визначених договором.
При цьому виконавець забезпечує деталізацію інформації щодо структури плати у рахунках споживачів.
У разі коли співвласники багатоквартирного будинку самостійно не обрали однієї з моделей організації договірних відносин та/або не дійшли згоди з виконавцем про розмір плати за обслуговування внутрішньобудинкової системи централізованого водопостачання та водовідведення, плата виконавцю за індивідуальним договором складається з плати за послуги та плати за абонентське обслуговування.
Плата виконавцю за колективним договором та за договором з колективним споживачем складається із плати за послуги, що розраховуються виходячи з розмірів затверджених тарифів та відповідного обсягу споживання.
Споживач не звільняється від оплати послуг, отриманих ним до укладення відповідного договору.
Споживач не звільняється від плати за абонентське обслуговування у разі відсутності фактичного споживання ним послуг.
У разі несвоєчасного здійснення платежів за послуги споживач сплачує пеню в розмірі, встановленому в договорі, але не більше 0,01 відсотка суми боргу за кожний день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу.
Нарахування пені починається з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку внесення плати за послуги.
Пеня не нараховується за умови наявності заборгованості держави за надані населенню пільги та житлові субсидії та/або наявності у споживача заборгованості з оплати праці, підтвердженої належним чином.
У разі виникнення у споживача заборгованості за спожиті послуги виконавець і споживач за взаємною згодою можуть укладати угоду про реструктуризацію заборгованості.
У разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості виконавець проводить перерахунок вартості послуг в установленому законодавством порядку та сплачує споживачу неустойку (штраф, пеню) у порядку та розмірі, визначених законом або договором.
У сучасному українському бізнес-середовищі грамотний бухгалтер — це не розкіш, а необхідність. Постійні зміни в…
Кожен бізнес хоче отримувати прибуток якнайшвидше, що дозволить окупити його і реалізувати поставлені завдання. Іноді…
Щоденне користування смартфоном залишає на його корпусі сліди: подряпини, потертості, а іноді й тріщини.…
Оклад за посадою «офіс-менеджер» було підвищено з 01.02.2025 року. З 01.06.2025 року до штату введено…
Підприємництво в Україні — це завжди про гнучкість. Особливо якщо ти ФОП. Щось змінюється в…
Детские качели подвесные купить в інтернет-машазине BONRO – это не просто купить игрушку, а приобрести…