Головна » Бухгалтеру » Консультації » Як підписати податкову звітність в електронному вигляді, у разі тимчасової відсутності (відпустка, лікарняний) керівника або головного бухгалтера?
Консультації

Як підписати податкову звітність в електронному вигляді, у разі тимчасової відсутності (відпустка, лікарняний) керівника або головного бухгалтера?

Поділіться з друзями - підтримайте проект

 Подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм ПКУ та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.

  Відповідно до абзаців першого, третього та четверного п. 3 розд. ІІ Порядку № 557 платник створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) чи кваліфікованої електронної печатки (далі – печатка), керуючись Порядком № 557, а також Договором (крім фізичних осіб, які не є самозайнятими особами). 
     Контроль за введенням даних, їх повнотою та достовірністю при створенні електронного документа покладається на платника.
     Створення електронного документа завершується накладанням на нього КЕП підписувача (підписувачів) та печатки (за наявності), як передбачено для аналогічного документа в паперовому вигляді.

 Згідно з абзацом другим п.п. 48.5.1 п. 48.5 ст. 48 ПКУ  достатнім підтвердженням справжності документа податкової звітності є наявність оригіналу підпису уповноваженої особи на документі у паперовій формі або наявність накладеного на електронний документ КЕП чи печатки платника податку.

 Відповідно до п. 11 розд. ІІІ Порядку № 557, для надання права підпису електронних документів (крім Заяви про приєднання до Договору) іншим особам, яким делеговано право підпису, платник повідомляє про таких осіб контролюючий орган (визначений відповідно до п. 5 розд. ІІІ Порядку № 557) шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо КЕП (далі – Повідомлення) в електронному вигляді за формою згідно з додатком 2 до Порядку № 557. 

 До Повідомлення вноситься інформація про підписувача (підписувачів), якому (яким) надається право підпису електронних документів (крім Заяви про приєднання до Договору). На сформоване Повідомлення першими накладаються КЕП усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення до Повідомлення, після них – КЕП підписувача Заяви про приєднання до Договору (керівника) і останньою – печатка (за наявності) (п. 12 розд. ІІІ Порядку № 557).

Читати по темі:  Перехід зі прощенної системи оподаткування на загальну

ЗІР 129.03


Поділіться з друзями - підтримайте проект

Наша розсилка

Події

листопад, 2020

X