ПФУ повідомляє, що перед тим як подавати скановані копії трудових книжок для оцифрування через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, необхідно провести їх ретельний аудит. Усі записи у трудовій книжці мають відповідати вимогам Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників від 29.07.1993 № 58.
Насамперед слід оглянути першу сторінку (титульний аркуш) та перевірити наявність:
У разі виявлення неправильно зазначених прізвища, ім’я та по батькові або дати народження власника документа зміни можна вносити за останнім місцем роботи на підставі відповідних документів, за їх відсутності — у судовому порядку.
Наступним етапом є перевірка записів про роботу. У разі виявлення неправильних записів про роботу їх виправлення робиться на підприємстві, де зроблено такий запис. Якщо підприємство ліквідоване, відповідний запис робить правонаступник, а у випадку його відсутності — архів.
Перевірити стан опрацювання оцифрування трудової книжки можна в особистому кабінеті користувача на вебпорталі Пенсійного фонду України в розділі «Електронна трудова книжка». Докладніше – тут.
Про способи авторизації на portal.pfu.gov.ua дізнавайтеся за посиланням.
Існують різні методи технічного аналізу, які у своїй роботі використовують інвестори, трейдери та аналітики на…
Новейшие смартфоны требуют особого внимания к их сохранности из-за высокой стоимости и хрупкой конструкции. Качественный…
У світі стрімкої цифрової трансформації бізнесу компанії дедалі частіше відмовляються від традиційної телефонії на користь…
Головне управління ДПС у Миколаївській області повідомляє, що відповідно до частини 3 статті 39 Закону…
ДПС у Львівській області розповідає, що відносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, регулюються нормами…
Хоча б раз на день кожна людина стикається з рекламою IT. Найбільше її в інтернеті,…