ПФУ повідомляє, що перед тим як подавати скановані копії трудових книжок для оцифрування через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, необхідно провести їх ретельний аудит. Усі записи у трудовій книжці мають відповідати вимогам Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників від 29.07.1993 № 58.
Насамперед слід оглянути першу сторінку (титульний аркуш) та перевірити наявність:
У разі виявлення неправильно зазначених прізвища, ім’я та по батькові або дати народження власника документа зміни можна вносити за останнім місцем роботи на підставі відповідних документів, за їх відсутності — у судовому порядку.
Наступним етапом є перевірка записів про роботу. У разі виявлення неправильних записів про роботу їх виправлення робиться на підприємстві, де зроблено такий запис. Якщо підприємство ліквідоване, відповідний запис робить правонаступник, а у випадку його відсутності — архів.
Перевірити стан опрацювання оцифрування трудової книжки можна в особистому кабінеті користувача на вебпорталі Пенсійного фонду України в розділі «Електронна трудова книжка». Докладніше – тут.
Про способи авторизації на portal.pfu.gov.ua дізнавайтеся за посиланням.
Детские качели подвесные купить в інтернет-машазине BONRO – это не просто купить игрушку, а приобрести…
Багато хто вважає, що діаграми Ганта підходять лише для класичних проєктів: розробки програмного забезпечення, будівництва…
Сучасна стоматологія пропонує чимало ефективних способів відновлення пошкоджених або зруйнованих зубів. Одним з найнадійніших варіантів…
Питна вода необхідна для нормального функціонування всіх систем організму, допомагає поліпшити стан шкіри, підтримувати рівень…
Згідно з результатами дослідження привабливості роботодавців в українській ІТ-індустрії, компанії, що займаються технологіями, продовжують бути…
Існують різні методи технічного аналізу, які у своїй роботі використовують інвестори, трейдери та аналітики на…