Консультації

Які дії платника, якщо податок сплачено на невірний рахунок?

У разі сплати податку на невірний рахунок, платник податків може звернутися до Центру обслуговування платників за місцем реєстрації для проведення звірки.

У разі відсутності платежів у інтегрованій картці платника, суб’єкту господарювання необхідно написати заяву на переведення коштів. У заяві зазначаються обов’язкові реквізити суб’єкта господарювання (фізичної особи – підприємця): прізвище, ім’я, по-батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер), місце реєстрації. Крім того, вказується номер рахунку, на який були перераховані кошти, дату, суму та номер платіжного документу. Також, зазначається напрямок перерахування коштів (або на інший бюджетний рахунок, або на рахунок платника).

До заяви додається документ, що підтверджує факт сплати податку. Заяву можна подати до будь-якого столичного Центру обслуговування платників. Ці ж дії суб’єкт господарювання може здійснити через сервіс Електронний кабінет, подавши заяву в електронній формі через приватну частину за ідентифікатором форми F 1302001, або у довільній формі через меню «Листування з ДПС». 

Якщо платник податків в банківському платіжному документі на сплату податкового зобов’язання зазначив старий рахунок, то кошти не надійдуть до відповідного рахунку, а сума податку не буде вважатися сплаченою.

Звертаємо увагу, з метою уникнення  помилок під час розрахунків з бюджетом платнику податків необхідно перевіряти реквізити рахунків на субсайті Головного управління ДПС у м. Києві, або безпосередньо у Центрі обслуговування платників за місцем реєстрації, а також через сервіс Електронний кабінет.

Зауважимо, що користуючись безкоштовним сервісом Електронний кабінет, суб’єкти господарювання мають можливість подати податкову звітність в електронній формі, сплатити податки та збори, перевірити стан розрахунків з бюджетом тощо. Зазначений сервіс працює цілодобово.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису. 

ДПІ

Share
Опубліковано
Sunny-J

Recent Posts

Наслідки невиплати компенсації відпустки при звільненні

Непроведення остаточного розрахунку з працівником у день звільнення, навіть якщо він подав відповідну заяву, не…

3 дні ago

Махорка в современном мире — экспертное мнение Don Tabak

Махорка когда-то была привычным спутником сельской и городской жизни, символом доступного и душевного курения. Сегодня,…

3 дні ago

Бухгалтерські послуги місто Київ — комплексна підтримка вашого бізнесу

У сучасному українському бізнес-середовищі грамотний бухгалтер — це не розкіш, а необхідність. Постійні зміни в…

2 тижні ago

Як працює контекстна реклама для бізнесу?

Кожен бізнес хоче отримувати прибуток якнайшвидше, що дозволить окупити його і реалізувати поставлені завдання. Іноді…

2 тижні ago

Тріщина на спинці: чому заміна задньої кришки смартфона — це не про естетику, а про безпеку

  Щоденне користування смартфоном залишає на його корпусі сліди: подряпини, потертості, а іноді й тріщини.…

1 місяць ago

Чи впливає дата прийняття на роботу на індексацію зарплати?

Оклад за посадою «офіс-менеджер» було підвищено з 01.02.2025 року. З 01.06.2025 року до штату введено…

1 місяць ago