Головне управління ДПС у м. Києві повідомляє, що у зв’язку із прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів» та з метою профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом працівників територіальних органів Державної податкової служби України, які здійснюють обслуговування платників в центрах обслуговування платників (далі – ЦОП), послаблені обмеження, встановлені у зв’язку із запровадженням в Україні карантину із врахуванням наступного:
– максимально обмежується безпосереднє спілкування працівників з відвідувачами (кількість одночасного перебування людей в залах обслуговування ЦОП: 1 відвідувач – 1 віконце, або робоче місце, яке працює, а також 1 відвідувач, якому необхідно заповнити заяву);
– вхід у приміщення ЦОП відбувається тільки в захисних масках;
– відстань між відвідувачами та працівниками ЦОП має бути не менше 1 метра один від одного (для зручності на підлозі розміщені розмежувальні лінії);
– модератор забезпечує здійснення дезинфекції рук відвідувачів;
– години роботи столичних Центрів обслуговування платників:
з понеділка по четвер: з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.
п’ятниця: з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.
обідня перерва: з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.
технічні перерви для санітарної обробки ЦОП проводяться кожні дві години по 15 хвилин.
Для зручності відвідувачів, біля входу у ЦОП розміщені оголошення з переліком номерів телефонів, за якими платники можуть звертатися для отримання консультацій щодо адміністративних та інших послуг, а також контактні дані розміщені на субсайті Головного управління ДПС у м. Києві.
Поряд з цим, нагадуємо про можливість отримання адміністративних послуг в електронному вигляді через Електронний кабінет.
Також, звертаємо увагу, що отримати кваліфікований електронний підпис можливо не лише у Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС, а й звернувшись до будь-яких інших кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, перелік яких розміщено на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України у розділі «Довірчі послуги».
І пам’ятайте, що документи можна подати засобами електронного зв’язку та поштою.
За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до Головного управління ДПС у м. Києві у форматі pdf (обмеження 2 МБ).
Вхід до Електронного кабінету здійснюється заадресою, а також через субсайт Головного управління ДПС у м. Києві офіційного вебпоталу ДПС.
ВАЖЛИВО: Якщо Ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо), нещодавно контактували з хворими на COVID-19 або преребували у країнах, в яких виявлено випадки зараження населення коронавірусом, просимо Вас залишитися вдома та утриматися від відвідування ЦОП!
Отримали рішення суду, проте боржник відмовляється виконувати його добровільно? Аби розпочати примусове виконання, потрібно звернутися…
Верховна Рада України прийняла у другому читанні і в цілому Закон №10449 «Про внесення змін до деяких законодавчих…
За даними Держстату, інфляція на споживчому ринку в березні 2024 р. порівняно з лютим 2024…
Вихід на закордонний ринок відкриває нові перспективи для бізнесу. Якщо ви досі продаєте свої товари…
Єдиний внесок платник має сплачувати незалежно від свого фінансового стану. Зобов’язання із сплати єдиного внеску…
Раніше оформлення шлюбу було складним і тривалим процесом. Однак тепер усе змінилося – подати заяву…