Консультації

20-ОПП: відповідальність за неподання протягом періоду карантину

Чи застосовується відповідальність за неподання (несвоєчасне подання) повідомлення за ф. No 20-ОПП протягом періоду здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби?

Відповідно до п. 63.3 ст. 63 ПКУ платник податків зобов’язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти контролюючі органи за основним місцем обліку про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням згідно з розд. VIII Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 No 1588 із змінами та доповненнями, шляхом подання повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою No 20-ОПП (далі – повідомлення за ф. No 20-ОПП) протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку.

Відповідальність за неподання у строки та у випадках, передбачених ПКУ, заяв або документів для взяття на облік у відповідному контролюючому органі, зокрема, за неподання повідомлення за формою No 20-ОПП передбачена п. 117.1 ст. 117 ПКУ.

Відповідно до п. 52 прим. 1 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ за порушення податкового
законодавства, вчинені протягом періоду з 01 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), штрафні санкції не застосовуються, крім санкцій за:

  1. порушення вимог до договорів довгострокового страхування життя чи договорів страхування в межах
    недержавного пенсійного забезпечення, зокрема страхування додаткової пенсії;
  2. відчуження майна, що перебуває у податковій заставі, без згоди контролюючого органу;
  3. порушення вимог законодавства в частині: обліку, виробництва, зберігання та транспортування пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів;
  4. цільового використання пального, спирту етилового платниками податків;
  5. обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками;
  6. здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального;
  7. здійснення суб’єктами господарювання операцій з реалізації пального або спирту етилового
    без реєстрації таких суб’єктів платниками акцизного податку;
  8. порушення нарахування, декларування та сплати податку на додану вартість, акцизного податку, рентної плати.

Таким чином, відповідальність за неподання (несвоєчасне подання) повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за ф. No 20-ОПП протягом періоду здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби не застосовується.

ЗІР

Share
Опубліковано
Sunny-J

Recent Posts

Розбір основних видів комбінацій японських свічок: про що вони говорять?

Існують різні методи технічного аналізу, які у своїй роботі використовують інвестори, трейдери та аналітики на…

1 тиждень ago

Чехол на Samsung S23 FE: гид для покупателя

Новейшие смартфоны требуют особого внимания к их сохранности из-за высокой стоимости и хрупкой конструкции. Качественный…

2 тижні ago

Віртуальний номер для бізнесу: чому компанії обирають Freezvon

У світі стрімкої цифрової трансформації бізнесу компанії дедалі частіше відмовляються від традиційної телефонії на користь…

2 тижні ago

Чи потрібно припиняти підприємницьку діяльність у разі мобілізації?

Головне управління ДПС у Миколаївській області повідомляє, що відповідно до частини 3 статті 39 Закону…

3 тижні ago

Коли громадська організація має зареєстуватися платником ПДВ

ДПС у Львівській області розповідає, що відносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, регулюються нормами…

3 тижні ago

Реклами про IT багато, але чи варте воно уваги?

Хоча б раз на день кожна людина стикається з рекламою IT. Найбільше її в інтернеті,…

1 місяць ago