Головна » Бухгалтеру » Консультації » Безоплатне розповсюдження продукції в рекламних цілях: що з ПДВ?
Консультації

Безоплатне розповсюдження продукції в рекламних цілях: що з ПДВ?

Поділіться з друзями - підтримайте проект

ДФС у листі від 19.04.2016 р. №8819/6/99-99-19-03-02-15 роз'яснила, що операції з безоплатного розповсюдження платником товарів рекламного призначення з метою реклами власних виробів є об’єктом оподаткування ПДВ та оподатковуються у загальновстановленому порядку за ставкою 20%.

Водночас відповідно до п. 188.1 ПКУ база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг не може бути нижчою за ціну придбання таких товарів/послуг.

Так, якщо база оподаткування визначається виходячи із ціни придбання товарів/послуг і перевищує суму постачання таких товарів/послуг, визначену виходячи з їх договірної вартості, тобто ціна придбання перевищує фактичну ціну (договірну вартість) постачання, постачальник (продавець) складає дві податкові накладні:

 

  • одну - на суму, розраховану виходячи з фактичної ціни постачання,
  • іншу - на суму, розраховану виходячи з перевищення ціни придбання над фактичною ціною.

У податковій накладній, яка складена на суму такого перевищення, робиться позначка "15 - Складена на суму перевищення ціни придбання товарів/послуг над фактичною ціною їх постачання". Така податкова накладна підлягає обов’язковій реєстрації в ЄРПН. При цьому у рядках такої податкової накладної, відведених для заповнення даних покупця, постачальник (продавець) зазначає власні дані.

Водночас платник податку при придбанні товарів рекламного призначення для подальшого їх розповсюдження з метою реклами власних виробів включає суми ПДВ, сплачені (нараховані) при їх придбанні, до складу податкового кредиту за наявності складеної та зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної.

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.


Поділіться з друзями - підтримайте проект
Мітки

Додати коментар

Клікніть, щоб прокоментувати

1 × два =

Пошук від Google

Наша розсилка

Приєднуйся до Нас

Події

Відео тижня

«Чому перш за все слід визначатися зі своїми страхами, а потім вже з цілями», Тім Ферріс

Inline
Inline

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: