ПриватБанк надав корпоративним клієнтам можливість переходу на електронну форму реєстрації податкових накладних.
Клієнти банку можуть створювати податкові накладні, реєструвати в Єдиному реєстрі та обмінюватися ними з контрагентами через Інтернет-банк «Приват24 для бізнесу».
Сервіс безкоштовний як для клієнтів банку, так і для контрагентів – одержувачів накладних.
Накладні, що підлягають реєстрації, можуть імпортуватися з бухгалтерських систем (наприклад, з 1С) і підписуватися за допомогою відповідного електронно-цифрового підпису (ЕЦП) просто в інтерфейсі сервісу.
Ключі ЕЦП акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК) ПриватБанку надаються клієнтам безкоштовно; підтримуються і поширені в країні сертифікати ЕЦП фіскальної служби.
Для одержувачів накладних, які не користуються «Приват24 для бізнесу» функціонує зовнішній портал – docs.pb.ua. Там вони зможуть отримати та побачити всі накладні, які виставлені на них через «Приват24 для бізнесу» клієнтами ПриватБанку.
Детальніше – pb.ua/nds
Матеріал опублікований на правах реклами.
SaaS-модель удобна: регулярные платежи, масштабируемость, предсказуемый рост. Но именно она делает бизнес уязвимым: ошибки в…
Перший торговий об’єкт мережі Епіцентр в Обухові Київської області відкриється вже 20 вересня на вулиці…
З 1 жовтня 2025 року в Україні запрацюють нові правила здійснення карткових операцій. Національний банк…
Стійкість та безперервність енергопостачання сьогодні є ключовими факторами для функціонування економіки та захисту інтересів бізнесу…
Отримати Bitcoin можна різними способами, починаючи від купівлі через спеціалізовані сервіси (біржі, обмінники, Р2Р-платформи), закінчуючи…
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ, ДОВКІЛЛЯ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ Мінекономіки вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008,…