Головна » Бухгалтеру » Софт » Електронна реєстрація ПДВ — нова послуга від Приватбанку
Софт

Електронна реєстрація ПДВ — нова послуга від Приватбанку

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

ПриватБанк надав корпоративним клієнтам можливість переходу на електронну форму реєстрації податкових накладних.

Клієнти банку можуть створювати податкові накладні, реєструвати в Єдиному реєстрі та обмінюватися ними з контрагентами через Інтернет-банк «Приват24 для бізнесу».

Сервіс безкоштовний як для клієнтів банку, так і для контрагентів – одержувачів накладних.

Накладні, що підлягають реєстрації, можуть імпортуватися з бухгалтерських систем (наприклад, з 1С) і підписуватися за допомогою відповідного електронно-цифрового підпису (ЕЦП) просто в інтерфейсі сервісу.

Ключі ЕЦП акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК) ПриватБанку надаються клієнтам безкоштовно; підтримуються і поширені в країні сертифікати ЕЦП фіскальної служби.

Для одержувачів накладних, які не користуються «Приват24 для бізнесу» функціонує зовнішній портал – docs.pb.ua. Там вони зможуть отримати та побачити всі накладні, які виставлені на них через «Приват24 для бізнесу» клієнтами ПриватБанку.

Детальніше – pb.ua/nds

Матеріал опублікований на правах реклами.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Читати по темі:  НАКАЗ МінФіну від 22.09.2014 № 957 "Про затвердження форми податкової накладної"

Додати коментар

Клікніть, щоб прокоментувати

два + шесть =

Наша розсилка

Опитування

Якою бухгалтерською програмою ви користуєтесь?

Випадкова цитата

Видение без действия — это мечта.
Действие без видения — это кошмар.

Електронна реєстрація ПДВ — нова послуга від Приватбанку

Час читання: 2 min
0

Поділитися з другом