Головна » Бухгалтеру » Софт » Електронна реєстрація ПДВ - нова послуга від Приватбанку
Софт

Електронна реєстрація ПДВ - нова послуга від Приватбанку

Поділіться з друзями - підтримайте проект

ПриватБанк надав корпоративним клієнтам можливість переходу на електронну форму реєстрації податкових накладних. Клієнти банку можуть створювати податкові накладні, реєструвати в Єдиному реєстрі та обмінюватися ними з контрагентами через Інтернет-банк «Приват24 для бізнесу». Сервіс безкоштовний як для клієнтів банку, так і для контрагентів – одержувачів накладних. Накладні, що підлягають реєстрації, можуть імпортуватися з бухгалтерських систем (наприклад, з 1С) і підписуватися за допомогою відповідного електронно-цифрового підпису (ЕЦП) просто в інтерфейсі сервісу. Ключі ЕЦП акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК) ПриватБанку надаються клієнтам безкоштовно; підтримуються і поширені в країні сертифікати ЕЦП фіскальної служби. Для одержувачів накладних, які не користуються «Приват24 для бізнесу» функціонує зовнішній портал – docs.pb.ua. Там вони зможуть отримати та побачити всі накладні, які виставлені на них через «Приват24 для бізнесу» клієнтами ПриватБанку. Детальніше – pb.ua/nds Матеріал опублікований на правах реклами.

Поділіться з друзями - підтримайте проект
Читати по темі:  Методика начисления сумм отпускных за счет резерва в 1С

Пошук від Google

Наша розсилка

Приєднуйся до Нас

Події

Відео тижня

«Чому перш за все слід визначатися зі своїми страхами, а потім вже з цілями», Тім Ферріс

Inline
Inline