Головна » Бухгалтеру » Софт » Електронна реєстрація ПДВ – нова послуга від Приватбанку
Софт

Електронна реєстрація ПДВ – нова послуга від Приватбанку

Поділіться з друзями - підтримайте проект

Print Friendly, PDF & Email

ПриватБанк надав корпоративним клієнтам можливість переходу на електронну форму реєстрації податкових накладних.

Клієнти банку можуть створювати податкові накладні, реєструвати в Єдиному реєстрі та обмінюватися ними з контрагентами через Інтернет-банк «Приват24 для бізнесу».

Сервіс безкоштовний як для клієнтів банку, так і для контрагентів – одержувачів накладних.

Накладні, що підлягають реєстрації, можуть імпортуватися з бухгалтерських систем (наприклад, з 1С) і підписуватися за допомогою відповідного електронно-цифрового підпису (ЕЦП) просто в інтерфейсі сервісу.

Ключі ЕЦП акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК) ПриватБанку надаються клієнтам безкоштовно; підтримуються і поширені в країні сертифікати ЕЦП фіскальної служби.

Для одержувачів накладних, які не користуються «Приват24 для бізнесу» функціонує зовнішній портал – docs.pb.ua. Там вони зможуть отримати та побачити всі накладні, які виставлені на них через «Приват24 для бізнесу» клієнтами ПриватБанку.

Детальніше – pb.ua/nds

Матеріал опублікований на правах реклами.


Поділіться з друзями - підтримайте проект