Головна » Бухгалтеру » Новини законодавства » Держоргани інформують » ФСС — подаваймо заяви-розрахунки в електронному вигляді!
Держоргани інформують

ФСС — подаваймо заяви-розрахунки в електронному вигляді!

Поділіться з друзями - підтримайте проект

З 01 жовтня 2018 року набули чинності зміни до порядку фінансування страхувальників, відповідно до яких роботодавцям надано можливість подавати заяви-розрахунки для фінансування допомоги за листками непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання, які надаються за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, у електронному вигляді із застосування електронного цифрового підпису. Станом на сьогодні кожна четверта заява-розрахунок подається страхувальниками через клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення.

Нововведення затверджено постановою правління ФССУ від 19.07.2018 № 12 та має на меті спростити й оптимізувати взаємодію роботодавців із робочими органами виконавчої дирекції Фонду та їх відділеннями, прискорити процес фінансування матеріального забезпечення.

Крім того, у електронному вигляді також можуть подаватися повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, що надсилаються упродовж місяця з дня здійснення виплат. Окремо зазначимо, що за заявами-розрахунками, які були подані до 28 вересня 2018 року включно, повідомлення подавати не потрібно.

Для подачі електронних документів до Фонду соціального страхування України страхувальники (роботодавці) мають звернутись до відділень робочих органів виконавчої дирекції Фонду для укладення відповідних договорів.

Приймання електронних документів від страхувальників здійснюється Фондом через існуючу Автоматизовану інформаційну систему приймання електронних документів, яка використовувалася для приймання звіту Ф4-ФСС з ТВП. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів до Фонду страхувальник обирає самостійно.

За фактом надходження електронного документу робочий орган виконавчої дирекції Фонду здійснює відправлення страхувальнику трьох видів квитанцій: про одержання електронного документа, що засвідчує факт і час його одержання; про надходження електронного документа, що за результатами перевірки засвідчує факт і час його відправлення; про приймання електронного документа, що засвідчує факт і час приймання (неприймання) електронного документа та внесення його даних у базу.

Подання електронних документів надає страхувальнику право не подавати їх на паперових носіях. Водночас, у разі подання документа в електронному вигляді, роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігаються у страхувальника.

ФСС

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.


Поділіться з друзями - підтримайте проект

Додати коментар

Клікніть, щоб прокоментувати

3 + шестнадцать =

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.

Пошук від Google

Наша розсилка

Мудра думка

Бухгалтер – это специалист, который знает о деньгах намного больше, чем тот, кто их имеет

Події

Останні пости на форумі

  • НА: Анекдоты

    – Переживаете, что полнеете? – Конечно! – Если бы я не ...

    От thestarnataly, 2 недели  назад

  • НА: Анекдоты

    – Бабушка, бабушка, а почему у тебя такие большие глаза...

    От thestarnataly, 2 недели  назад

  • НА: Анекдоты

    Сегодня мы возьмём интервью у человека, который всё усп...

    От thestarnataly, 2 недели  назад

  • НА: Анекдоты

    – Назовите вашу слабую сторону. – Я тупой. – Мы вам пер...

    От thestarnataly, 2 недели  назад

Ми в Instagram

  •  24
    6 дней ago by buh24comua #порададня #бухгалтер24
  • 24
    3 дня ago by buh24comua #бухгалтер24 #бизнес #бизнесреальность
  • 24
    4 дня ago by buh24comua #бухгалтер24 #вопрос

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: