Якщо на дату отримання передоплати постачальником була складена податкова накладна, а потім були внесені зміни до умов договору в частині збільшення ціни, постачальник має скласти розрахунок коригування.
У разі якщо покупець не здійснював доплату, постачальник на дату постачання першої партії продукції складає розрахунок коригування, в якому здійснюється два записи:
– зі знаком «-» обсяг фактично поставленого товару за старою ціною;
– зі знаком «+» обсяг фактично поставленого товару, перерахований з урахуванням нової ціни поставки.
При здійсненні операцій з постачання наступних партій товарів розрахунки коригування складаються в аналогічному порядку.
У разі якщо до дати фактичної поставки товару покупець здійснив доплату, у розрахунку коригування зазначають:
– зі знаком «-» весь обсяг товару, який підлягає постачанню за старою ціною;
– зі знаком «+» аналогічний обсяг товару за новою ціною.
При подальшому постачанні товару податкові накладні та розрахунки коригування не складаються.
У разі часткової доплати у розрахунку коригування записують:
– зі знаком «-» весь обсяг товару, який підлягає постачанню за старою ціною;
– зі знаком «+» обсяг товару, перерахований з урахуванням нової ціни поставки в межах отриманого авансу (з урахуванням отриманої доплати).
При подальшому відвантаженні товарів, за які не було проведено доплату, постачальник складає другий розрахунок коригування, в якому здійснює запис зі знаком «+» на такий обсяг товару з урахуванням нової ціни поставки.
Існують різні методи технічного аналізу, які у своїй роботі використовують інвестори, трейдери та аналітики на…
Новейшие смартфоны требуют особого внимания к их сохранности из-за высокой стоимости и хрупкой конструкции. Качественный…
У світі стрімкої цифрової трансформації бізнесу компанії дедалі частіше відмовляються від традиційної телефонії на користь…
Головне управління ДПС у Миколаївській області повідомляє, що відповідно до частини 3 статті 39 Закону…
ДПС у Львівській області розповідає, що відносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, регулюються нормами…
Хоча б раз на день кожна людина стикається з рекламою IT. Найбільше її в інтернеті,…