Головна » Бухгалтеру » Консультації » Наслідки неотримання податкового поштового повідомлення.
Консультації

Наслідки неотримання податкового поштового повідомлення.

Поділіться з друзями - підтримайте проект

Документи, листи контролюючого органу, неотримані платником податків на пошті, вважаються врученими такому платнику.
 
Відповідно до норм ПКУ, податкові повідомлення-рішення, податкові вимоги або інші документи з питань адміністрування податків, зборів, платежів, податкового контролю, у тому числі з питань проведення перевірок, звірок, адресовані контролюючим органом платнику податків, повинні бути складені у письмовій формі, відповідним чином підписані та у випадках, передбачених законодавством, завірені печаткою такого контролюючого органу, і відображатися в електронному кабінеті.
Документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані за адресою платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків.
 
У разі якщо пошта не може вручити платнику податків документ у зв’язку з відсутністю за місцезнаходженням, відмовою прийняти документ, незнаходження фактичного місця розташування платника податків або з інших причин, документ вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення.
 
 

Поділіться з друзями - підтримайте проект

Наша розсилка

Події

січень, 2022

X