Головна » Бухгалтеру » Новини законодавства » НКРЕКП впроваджує додатковий сервіс
Новини законодавства

НКРЕКП впроваджує додатковий сервіс

Поділіться з друзями - підтримайте проект

З метою забезпечення принципів відкритості та прозорості діяльності НКРЕКП та для спрощення отримання актуальної інформації, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, впроваджує додатковий сервіс - інформаційно-довідкову телефонну лінію 044-204-70-72 для споживачів послуг у відповідних галузях. Сервіс структуровано за:
  •  окремими сферами регулювання (електрична енергія, природний газ, теплова енергія, централізоване водопостачання та водовідведення);
  • категоріями споживачів (фізична особа, юридична особа);
  • категоріями питань (від укладення договору та приєднання до структури тарифів та заходів з енергоефективності).
Зазначений сервіс дасть можливість споживачам в автоматичному режимі отримати відповіді на більш ніж 50 актуальних запитань, регулювання яких належить до компетенції НКРЕКП, та, у разі необхідності, отримати консультацію фахівця профільного структурного підрозділу НКРЕКП. Враховуючи пілотний характер сервісу на сьогоднішній день, Комісія збирає письмові пропозиції та коментарі щодо роботи інформаційно-довідкової телефонної лінії з метою удосконалення сервісу та просить надсилати їх за адресою: petrenkos@nerc.gov.ua

Поділіться з друзями - підтримайте проект
Читати по темі:  Что нужно для розничной торговли пивом с 1 июля

Додати коментар

Клікніть, щоб прокоментувати

2 × 3 =

Пошук від Google

Наша розсилка

Приєднуйся до Нас

Події

Відео тижня

«Чому перш за все слід визначатися зі своїми страхами, а потім вже з цілями», Тім Ферріс

Inline
Inline