Taking too long? Close loading screen.
Вітаємо Вас на нашому порталі
Головна » Бухгалтеру » Новини законодавства » НКРЕКП впроваджує додатковий сервіс
Новини законодавства

НКРЕКП впроваджує додатковий сервіс

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
Час читання:2 хвилин
Print Friendly, PDF & Email
З метою забезпечення принципів відкритості та прозорості діяльності НКРЕКП та для спрощення отримання актуальної інформації, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, впроваджує додатковий сервіс - інформаційно-довідкову телефонну лінію 044-204-70-72 для споживачів послуг у відповідних галузях.Сервіс структуровано за:
  •  окремими сферами регулювання (електрична енергія, природний газ, теплова енергія, централізоване водопостачання та водовідведення);
  • категоріями споживачів (фізична особа, юридична особа);
  • категоріями питань (від укладення договору та приєднання до структури тарифів та заходів з енергоефективності).
Зазначений сервіс дасть можливість споживачам в автоматичному режимі отримати відповіді на більш ніж 50 актуальних запитань, регулювання яких належить до компетенції НКРЕКП, та, у разі необхідності, отримати консультацію фахівця профільного структурного підрозділу НКРЕКП.Враховуючи пілотний характер сервісу на сьогоднішній день, Комісія збирає письмові пропозиції та коментарі щодо роботи інформаційно-довідкової телефонної лінії з метою удосконалення сервісу та просить надсилати їх за адресою: petrenkos@nerc.gov.ua
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Додати коментар

Клікніть, щоб прокоментувати

8 + 20 =

Наша розсилка

Випадкова цитата

Единственной преградой к осуществлению наших планов на завтра могут быть наши сегодняшние сомнения

НКРЕКП впроваджує додатковий сервіс

Час читання: 1 min
0

Поділитися з другом