Головна » Бухгалтеру » Новини законодавства » НКРЕКП впроваджує додатковий сервіс
Новини законодавства

НКРЕКП впроваджує додатковий сервіс

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

З метою забезпечення принципів відкритості та прозорості діяльності НКРЕКП та для спрощення отримання актуальної інформації, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, впроваджує додатковий сервіс — інформаційно-довідкову телефонну лінію 044-204-70-72 для споживачів послуг у відповідних галузях.

Сервіс структуровано за:

  •  окремими сферами регулювання (електрична енергія, природний газ, теплова енергія, централізоване водопостачання та водовідведення);
  • категоріями споживачів (фізична особа, юридична особа);
  • категоріями питань (від укладення договору та приєднання до структури тарифів та заходів з енергоефективності).

Зазначений сервіс дасть можливість споживачам в автоматичному режимі отримати відповіді на більш ніж 50 актуальних запитань, регулювання яких належить до компетенції НКРЕКП, та, у разі необхідності, отримати консультацію фахівця профільного структурного підрозділу НКРЕКП.

Враховуючи пілотний характер сервісу на сьогоднішній день, Комісія збирає письмові пропозиції та коментарі щодо роботи інформаційно-довідкової телефонної лінії з метою удосконалення сервісу та просить надсилати їх за адресою: petrenkos@nerc.gov.ua

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Читати по темі:  НДФЛ-новации 2016 года

Додати коментар

Клікніть, щоб прокоментувати

13 + двадцать =

Наша розсилка

Опитування

Якою бухгалтерською програмою ви користуєтесь?

Випадкова цитата

Если бы у меня было восемь часов на то, чтобы срубить дерево, я потратил бы шесть часов на то, чтобы наточить топор

НКРЕКП впроваджує додатковий сервіс

Час читання: <1 min
0

Поділитися з другом