З метою забезпечення принципів відкритості та прозорості діяльності НКРЕКП та для спрощення отримання актуальної інформації, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, впроваджує додатковий сервіс – інформаційно-довідкову телефонну лінію 044-204-70-72 для споживачів послуг у відповідних галузях.
Сервіс структуровано за:
Зазначений сервіс дасть можливість споживачам в автоматичному режимі отримати відповіді на більш ніж 50 актуальних запитань, регулювання яких належить до компетенції НКРЕКП, та, у разі необхідності, отримати консультацію фахівця профільного структурного підрозділу НКРЕКП.
Враховуючи пілотний характер сервісу на сьогоднішній день, Комісія збирає письмові пропозиції та коментарі щодо роботи інформаційно-довідкової телефонної лінії з метою удосконалення сервісу та просить надсилати їх за адресою: petrenkos@nerc.gov.ua
Непроведення остаточного розрахунку з працівником у день звільнення, навіть якщо він подав відповідну заяву, не…
Махорка когда-то была привычным спутником сельской и городской жизни, символом доступного и душевного курения. Сегодня,…
У сучасному українському бізнес-середовищі грамотний бухгалтер — це не розкіш, а необхідність. Постійні зміни в…
Кожен бізнес хоче отримувати прибуток якнайшвидше, що дозволить окупити його і реалізувати поставлені завдання. Іноді…
Щоденне користування смартфоном залишає на його корпусі сліди: подряпини, потертості, а іноді й тріщини.…
Оклад за посадою «офіс-менеджер» було підвищено з 01.02.2025 року. З 01.06.2025 року до штату введено…