Багато українців чули про податкову знижку як можливість повернути собі частину витрат сімейного бюджету, однак, як свідчить практика, не всі громадяни розуміють, як правильно користуватися податковою пільгою в Україні.
До основних витрат, які декларуються громадянами з метою отримання податкової знижки (передбачені у п.3 ст. 166 Податкового кодексу України), належать:
Передусім необхідно звернути увагу на те, що не вся сума витрат, здійснених протягом року, підлягає поверненню. На суму здійснених витрат зменшується база оподаткування.Відповідно, податок зменшиться на суму, що дорівнюватиме 18% від суми понесених витрат. Саме ці 18% від суми витрат і буде повернуто у разі правильного оформлення і подання декларації.
Декларацію з метою оформлення податкової знижки треба подати у податкові органи не пізніше 31 грудня року, наступного за звітним. Якщо право на отримання знижки не використане протягом року, на наступний рік воно не переноситься.
Отримувачем знижки може бути фізична особа, яка має доходи у вигляді заробітної плати. Тож, наприклад, самозайняті особи, суб’єкти підприємницької діяльності, особи, які отримують тільки пасивні доходи, права на отримання податкової знижки не мають.
Також важливо, що сума витрат, які дають право на отримання знижки у звітному році, не повинна перевищувати суму річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого у вигляді заробітної плати.
Основні документи, необхідні для оформлення податкової знижки:
Непроведення остаточного розрахунку з працівником у день звільнення, навіть якщо він подав відповідну заяву, не…
Махорка когда-то была привычным спутником сельской и городской жизни, символом доступного и душевного курения. Сегодня,…
У сучасному українському бізнес-середовищі грамотний бухгалтер — це не розкіш, а необхідність. Постійні зміни в…
Кожен бізнес хоче отримувати прибуток якнайшвидше, що дозволить окупити його і реалізувати поставлені завдання. Іноді…
Щоденне користування смартфоном залишає на його корпусі сліди: подряпини, потертості, а іноді й тріщини.…
Оклад за посадою «офіс-менеджер» було підвищено з 01.02.2025 року. З 01.06.2025 року до штату введено…