Головна » Бухгалтеру » Новини законодавства » Держоргани інформують » Столичні ЦОП удосконалюються: сервіс та доброзичливе ставлення…
Держоргани інформують

Столичні ЦОП удосконалюються: сервіс та доброзичливе ставлення…

Поділіться з друзями - підтримайте проект

«Лише структурних перетворень у роботі податкових інспекцій – недостатньо. Працівники центрів обслуговування платників ГУ ДФС у м. Києві мають змінити на краще підходи до взаємодії з платниками. Якісний сервіс та доброзичливе ставлення до платників мають стати невід’ємною складовою повсякденної діяльності у Центрах обслуговування», – наголосила начальник Головного управління ДФС у м. Києві Людмила Демченко в ході зустрічі з працівниками районних ЦОП столиці, яка вчора відбулась у стінах відомства.          

Щоб змінити філософію, додати нового досвіду та знань, працівникам центрів обслуговування керівником столичного управління ДФС було анансовано серію навчальних та інших заходів.

«Якісні зміни в обслуговуванні платників є невідворотним процесом і я дуже сподіваюсь, що кожен працівник ЦОП з відповідальністю та глибоким розумінням поставиться до необхідності удосконалення принципів своєї роботи. Зі свого боку Головне управління забезпечить всі для цього можливості», – запевнила присутніх на зустрічі працівників Людмила Демченко.

В ході зустрічі запрошений на захід мотиваційний тренер, доктор наук з державного управління, професор Світлана Бронікова, провела працівникам ЦОП тренінг з технік ефективного спілкування, який і став першим практичним напрацюванням.

Також, присутній на заході представник департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Олена Кулько поділилась досвідом запровадження та удосконалення роботи Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), які отримали в Україні дуже схвальні відгуки за рівнем обслуговування громадян.

«Столичне управління ДФС бере активну участь у реформуванні фіскальної служби у якості пілотного проекту, тому забезпечення високого рівня обслуговування платників податків є стратегічним вектором у нашій роботі. Кожен працівник має з глибоким розумінням поставитись до цього», – підсумувала Людмила Демченко. 

ДФС

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.


Поділіться з друзями - підтримайте проект

Додати коментар

Клікніть, щоб прокоментувати

семь + 1 =

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.

Пошук від Google

Наша розсилка

Мудра думка

Если вы тратите слишком много времени на размышления, вы никогда это не сделаете

— Брюс Ли

Події

Останні пости на форумі

Ми в Instagram

  • 24
    2 недели ago by buh24comua #Б24
  • 24
    2 недели ago by buh24comua #бухгалтер24
  • 24
    2 недели ago by buh24comua #Б24 #цитатадня

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: