Головна » Бухгалтеру » Новини законодавства » Держоргани інформують » Столичні ЦОП удосконалюються: сервіс та доброзичливе ставлення…
Держоргани інформують

Столичні ЦОП удосконалюються: сервіс та доброзичливе ставлення…

Поділіться з друзями - підтримайте проект

«Лише структурних перетворень у роботі податкових інспекцій – недостатньо. Працівники центрів обслуговування платників ГУ ДФС у м. Києві мають змінити на краще підходи до взаємодії з платниками. Якісний сервіс та доброзичливе ставлення до платників мають стати невід’ємною складовою повсякденної діяльності у Центрах обслуговування», – наголосила начальник Головного управління ДФС у м. Києві Людмила Демченко в ході зустрічі з працівниками районних ЦОП столиці, яка вчора відбулась у стінах відомства.          

Щоб змінити філософію, додати нового досвіду та знань, працівникам центрів обслуговування керівником столичного управління ДФС було анансовано серію навчальних та інших заходів.

«Якісні зміни в обслуговуванні платників є невідворотним процесом і я дуже сподіваюсь, що кожен працівник ЦОП з відповідальністю та глибоким розумінням поставиться до необхідності удосконалення принципів своєї роботи. Зі свого боку Головне управління забезпечить всі для цього можливості», – запевнила присутніх на зустрічі працівників Людмила Демченко.

В ході зустрічі запрошений на захід мотиваційний тренер, доктор наук з державного управління, професор Світлана Бронікова, провела працівникам ЦОП тренінг з технік ефективного спілкування, який і став першим практичним напрацюванням.

Також, присутній на заході представник департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Олена Кулько поділилась досвідом запровадження та удосконалення роботи Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), які отримали в Україні дуже схвальні відгуки за рівнем обслуговування громадян.

«Столичне управління ДФС бере активну участь у реформуванні фіскальної служби у якості пілотного проекту, тому забезпечення високого рівня обслуговування платників податків є стратегічним вектором у нашій роботі. Кожен працівник має з глибоким розумінням поставитись до цього», – підсумувала Людмила Демченко. 

ДФС

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.


Поділіться з друзями - підтримайте проект

Додати коментар

Клікніть, щоб прокоментувати

два × пять =

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.

Пошук від Google

Наша розсилка

Мудра думка

Видение без действия — это мечта.
Действие без видения — это кошмар.

— Японская пословица

Події

Останні пости на форумі

  • НА: Анекдоты

    – Переживаете, что полнеете? – Конечно! – Если бы я не ...

    От thestarnataly, 2 недели  назад

  • НА: Анекдоты

    – Бабушка, бабушка, а почему у тебя такие большие глаза...

    От thestarnataly, 2 недели  назад

  • НА: Анекдоты

    Сегодня мы возьмём интервью у человека, который всё усп...

    От thestarnataly, 2 недели  назад

  • НА: Анекдоты

    – Назовите вашу слабую сторону. – Я тупой. – Мы вам пер...

    От thestarnataly, 2 недели  назад

Ми в Instagram

  • 24
    5 дней ago by buh24comua #бухгалтер24 #вопрос
  •  24
    7 дней ago by buh24comua #порададня #бухгалтер24
  • 24
    4 дня ago by buh24comua #бухгалтер24 #бизнес #бизнесреальность

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: