«Лише структурних перетворень у роботі податкових інспекцій – недостатньо. Працівники центрів обслуговування платників ГУ ДФС у м. Києві мають змінити на краще підходи до взаємодії з платниками. Якісний сервіс та доброзичливе ставлення до платників мають стати невід’ємною складовою повсякденної діяльності у Центрах обслуговування», – наголосила начальник Головного управління ДФС у м. Києві Людмила Демченко в ході зустрічі з працівниками районних ЦОП столиці, яка вчора відбулась у стінах відомства.
Щоб змінити філософію, додати нового досвіду та знань, працівникам центрів обслуговування керівником столичного управління ДФС було анансовано серію навчальних та інших заходів.
«Якісні зміни в обслуговуванні платників є невідворотним процесом і я дуже сподіваюсь, що кожен працівник ЦОП з відповідальністю та глибоким розумінням поставиться до необхідності удосконалення принципів своєї роботи. Зі свого боку Головне управління забезпечить всі для цього можливості», – запевнила присутніх на зустрічі працівників Людмила Демченко.
В ході зустрічі запрошений на захід мотиваційний тренер, доктор наук з державного управління, професор Світлана Бронікова, провела працівникам ЦОП тренінг з технік ефективного спілкування, який і став першим практичним напрацюванням.
Також, присутній на заході представник департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Олена Кулько поділилась досвідом запровадження та удосконалення роботи Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), які отримали в Україні дуже схвальні відгуки за рівнем обслуговування громадян.
«Столичне управління ДФС бере активну участь у реформуванні фіскальної служби у якості пілотного проекту, тому забезпечення високого рівня обслуговування платників податків є стратегічним вектором у нашій роботі. Кожен працівник має з глибоким розумінням поставитись до цього», – підсумувала Людмила Демченко.
SaaS-модель удобна: регулярные платежи, масштабируемость, предсказуемый рост. Но именно она делает бизнес уязвимым: ошибки в…
Перший торговий об’єкт мережі Епіцентр в Обухові Київської області відкриється вже 20 вересня на вулиці…
З 1 жовтня 2025 року в Україні запрацюють нові правила здійснення карткових операцій. Національний банк…
Стійкість та безперервність енергопостачання сьогодні є ключовими факторами для функціонування економіки та захисту інтересів бізнесу…
Отримати Bitcoin можна різними способами, починаючи від купівлі через спеціалізовані сервіси (біржі, обмінники, Р2Р-платформи), закінчуючи…
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ, ДОВКІЛЛЯ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ Мінекономіки вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008,…