Столичні ЦОП удосконалюються: сервіс та доброзичливе ставлення…

«Лише структурних перетворень у роботі податкових інспекцій – недостатньо. Працівники центрів обслуговування платників ГУ ДФС у м. Києві мають змінити на краще підходи до взаємодії з платниками. Якісний сервіс та доброзичливе ставлення до платників мають стати невід’ємною складовою повсякденної діяльності у Центрах обслуговування», – наголосила начальник Головного управління ДФС у м. Києві Людмила Демченко в ході зустрічі з працівниками районних ЦОП столиці, яка вчора відбулась у стінах відомства.          

Щоб змінити філософію, додати нового досвіду та знань, працівникам центрів обслуговування керівником столичного управління ДФС було анансовано серію навчальних та інших заходів.

«Якісні зміни в обслуговуванні платників є невідворотним процесом і я дуже сподіваюсь, що кожен працівник ЦОП з відповідальністю та глибоким розумінням поставиться до необхідності удосконалення принципів своєї роботи. Зі свого боку Головне управління забезпечить всі для цього можливості», – запевнила присутніх на зустрічі працівників Людмила Демченко.

В ході зустрічі запрошений на захід мотиваційний тренер, доктор наук з державного управління, професор Світлана Бронікова, провела працівникам ЦОП тренінг з технік ефективного спілкування, який і став першим практичним напрацюванням.

Також, присутній на заході представник департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Олена Кулько поділилась досвідом запровадження та удосконалення роботи Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), які отримали в Україні дуже схвальні відгуки за рівнем обслуговування громадян.

«Столичне управління ДФС бере активну участь у реформуванні фіскальної служби у якості пілотного проекту, тому забезпечення високого рівня обслуговування платників податків є стратегічним вектором у нашій роботі. Кожен працівник має з глибоким розумінням поставитись до цього», – підсумувала Людмила Демченко. 

ДФС

Share
Опубліковано
Sunny-J
Мітки: сервіс ДФС

Recent Posts

Будівельні матеріали: міцний фундамент успішного бізнесу

  В сучасному світі, де конкуренція постійно зростає, важливо мати надійних партнерів та якісні матеріали.…

1 тиждень ago

Алгоритм дій щодо примусового стягнення боргів від Мін’юсту

Отримали рішення суду, проте боржник відмовляється виконувати його добровільно? Аби розпочати примусове виконання, потрібно звернутися…

4 тижні ago

Нові правила мобілізації: головні засади нового закону

Верховна Рада України прийняла у другому читанні і в цілому Закон №10449 «Про внесення змін до деяких законодавчих…

1 місяць ago

Чи треба проводити індексацію заробітної плати у квітні та травні 2024 року?

За даними Держстату, інфляція на споживчому ринку в березні 2024 р. порівняно з лютим 2024…

1 місяць ago

Як вийти на закордонний ринок за допомогою онлайн реклами

Вихід на закордонний ринок відкриває нові перспективи для бізнесу. Якщо ви досі продаєте свої товари…

1 місяць ago

Заборгованість з єдиного внеску: ризики для працівника та роботодавця

Єдиний внесок платник має сплачувати незалежно від свого фінансового стану. Зобов’язання із сплати єдиного внеску…

1 місяць ago