Головна » Бухгалтеру » Консультації » Таблиця даних платника (зупинка реєстрації ПН/РК). Практика застосування.
Консультації

Таблиця даних платника (зупинка реєстрації ПН/РК). Практика застосування.

Поділіться з друзями - підтримайте проект

Таблиця даних платника — інструмент, яким платник може обгрунтувати фіскальному органу необхідність зміни вхідного/вихідного коду товару/послуги у процесі господарчої діяльності.
Так, згідно п. 38 Постанови 117
«якщо таблиця…врахована ДФС …, в подальшому реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування … з операцій, зазначених у таблиці …, не підлягає зупиненню».
Нагадаємо, невідповідність кодів є основною причиною включення платника в ризикові.

Хто на практиці може ефективно використати цей інструмент?

Подається платником:
  1. лише за наявності заблокованої ПН (наперед подати не вийде, окрім випадків автоматичного прийняття таблиці — см. далі);
  2. лише з причини блокування по п. 2.1 (ризиковість операції) — тобто, платник не є ризиковим на дату подання таблиці;
  3. лише по «проблемному» коду (який фігурував в заблокованій ПН) — тобто, у графі «Код …постачання..товарів/послуг» повинен бути лише код, вказаний у заблокованій ПН.

Таблиця даних платника приймається автоматично, якщо:

1) подається сільгосптоваровиробниками (подробиці критерію відповідності — абз. 2 п. 35 Постанови 117);
або
2) одночасно відповідає 3-м умовам:
  • податкове навантаження більше 2 відсотків (D>0,02);
  • стрибки обсягу — не більше 40 % за максимальний за 12 міс. (P<Pм*1,4);
  • «проблемний» товар/послуга, зазначений в Таблиці, складає більше 25 відсотків у загальному обсягу реалізації за останні 12 міс.
На наш погляд, пункт 2 з автоматичного розгляду Таблиці заслуговує уваги. Можливо, це комусь відкриє можливість працювати без блокувань.

Як заповнювати

Таблиця має чотири стовбчики:
  1. Порядковий номер;
  2. Код згідно КВЕД;
  3. Код… придбання товарів/послуг;
  4. Код…постачання товарів/послуг.
1 — просто нумерація строк. 1,2,3…
2 — КВЕД підприємства ( в реєстраційних документах)
3 — вхідний код товару/послуги, які придбаваються задля реалізації «проблемного» коду;
4 — власне, «проблемний» код товару/послуги.

Заповнюємо за правилом:

в одній строчці — або вхідний код, або вихідний. В одній строчці не має бути заповнений одночасно стовбчик 3 та 4. Податківці називають цей метод «шахматкою».
Ми ж радимо написати спочатку вхідні коди товарів чи послуг, що придбаваються, а нижче — вихідний «проблемний» код, що реалізується.
З практики та статистики — всього біля 7% платників блокують за ознакою «ризиковість операції».
Але ця інформація — саме для них.

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.


Поділіться з друзями - підтримайте проект

Додати коментар

Клікніть, щоб прокоментувати

4 × 3 =

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.

Пошук від Google

Наша розсилка

Опрос

Заинтересовали бы вас курсы по управлению финансами в ODOO?

Если вы хотите записаться в ближайшую группу подайте заявку заполнив форму https://forms.gle/atPAScYjWXub1ePx6

Мудра думка

Лучше уверенность в хорошем результате, чем надежда на замечательный результат

Ми в Instagram

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: