Головна » На правах реклами » Топ-6 каналів продажів в інтернеті для монобрендового магазину
На правах реклами

Топ-6 каналів продажів в інтернеті для монобрендового магазину

Поділіться з друзями - підтримайте проект

Print Friendly, PDF & Email

Якщо ви вирішили створити інтернет-магазин, потрібно не тільки вибрати платформу і виконавця робіт. Не менш важливо визначитися з бізнес-моделлю, за якою він працюватиме. Відкрити інтернет-магазин і зробити його ефективним можна тільки якщо ви чітко знаєте, які категорії товарів і які бренди ви плануєте продавати. 

Один із варіантів — відкриття монобрендового інтернет-магазину. Це означає, що продавати через інтернет-магазин і соціальні мережі будуть товари тільки одного виробника. 

Переваги моделі монобрендового інтернет-магазину     

Є кілька переваг, які роблять модель монобрендового інтернет-магазину привабливою: 

  • Можливість уникнути конкуренції з великими продавцями. Якщо ви продаєте продукцію певного бренду, для вас не будуть конкурентами маркетплейси чи інтернет-магазини.
  • Більше довіри. Продавця, який пропонує один бренд, сприймають як експерта з певних груп товарів. Сам бренд теж сприймається як гідний довіри, а продукція як більш якісна.
  • Більше можливостей забезпечити лояльність покупців. Маркетинг бренду можна націлити на певні групи людей, зробити продукцію практично незамінною для них.   
  • Але, щоб використовувати всі ці переваги повністю, потрібно використовувати основні канали продажів. Поговоримо про кожен із них. 

Які інструменти та канали продажів використовувати монобрендовим інтернет-магазинам 

Розберемо основні канали трафіку і продажів, ефективні для монобрендових магазинів. 

Трафік за брендовими запитами 

Дуже складно отримати органічний трафік за запитами типу “купити меблі”, “недорогий домашній текстиль”. А ось трафік за запитами, пов’язаними з назвою конкретного бренду, буде стабільнішим і з часом стане дешевшим. 

Але для цього потрібно зробити так, щоб про бренд знали, шукали його онлайн. Для цього потрібно інвестувати в контент-маркетинг, SMM і офлайн-активності, такі як участь у виставках та інших аналогічних заходах. 

Робота з блогерами 

Реклама у лідерів думок зробить монобрендовий інтернет-магазин більш впізнаваним і допоможе генерувати продажі. При цьому не варто одразу звертатися до блогерів з мільйонами і навіть сотнями тисяч підписників.

Ви можете знайти блогера, у якого кілька тисяч підписників, але серед них більше ваших потенційних клієнтів. Такий підхід буде дешевшим і принесе кращі результати. 

Запуск блогу на сайті інтернет-магазину 

Часто інформаційні запити можуть привести в інтернет-магазин майбутніх постійних покупців. За фразами “як доглядати за взуттям”, “який стиль вибрати для інтер’єру кухні” та аналогічними набагато простіше вийти в топ пошукової видачі й отримувати трафік. При цьому, звісно, доведеться ще конвертувати переходи в замовлення. Але разом з іншими інструментами просування і продажів блог може працювати дуже добре. 

Реклама в пошукових системах і соціальних мережах 

Поєднання рекламних кампаній у соціальних мережах дає змогу швидко отримати трафік для інтернет-магазину і конвертувати відвідувачів у покупців. Реклама в Google, таргетована реклама у Facebook та Instagram дозволяють швидко охопити значні аудиторії. 

При цьому дуже важливим є правильне налаштування та постійна оптимізація кампаній. 

Ведення сторінок у соціальних мережах 

Присутність у соціальних мережах іноді впливає на продажі не одразу й опосередковано. Але це завжди дуже важливо. Зі сторінок можуть не переходити безпосередньо в інтернет-магазин, але якщо про ваш бренд та інтернет-магазин заговорять, це може перейти у велику кількість відвідувачів, які прийдуть спочатку з цікавості, а потім і за рекомендаціями. 

Зовнішні публікації 

Це дуже широке поняття. Цей інструмент об’єднує потрапляння в огляди, рейтинги, згадування вашої продукції в різних майстер-класах та інших типах контенту. 

По суті це різні PR інструменти, які також стимулюють продажі. 

Підсумки 

Продуктивно застосовуючи всі ці канали продажів і просування, ви зможете зробити свій монобрендовий інтернет-магазин бізнесом, що швидко зростає. Можливо, вам не вдасться використовувати відразу всі інструменти. Але важливо не робити ставку на один інструмент, комбінуйте кілька, щоб досягти максимального результату.


Поділіться з друзями - підтримайте проект