На правах реклами

Топ-6 каналів продажів в інтернеті для монобрендового магазину

Якщо ви вирішили створити інтернет-магазин, потрібно не тільки вибрати платформу і виконавця робіт. Не менш важливо визначитися з бізнес-моделлю, за якою він працюватиме. Відкрити інтернет-магазин і зробити його ефективним можна тільки якщо ви чітко знаєте, які категорії товарів і які бренди ви плануєте продавати. 

Один із варіантів — відкриття монобрендового інтернет-магазину. Це означає, що продавати через інтернет-магазин і соціальні мережі будуть товари тільки одного виробника. 

Переваги моделі монобрендового інтернет-магазину     

Є кілька переваг, які роблять модель монобрендового інтернет-магазину привабливою: 

  • Можливість уникнути конкуренції з великими продавцями. Якщо ви продаєте продукцію певного бренду, для вас не будуть конкурентами маркетплейси чи інтернет-магазини.
  • Більше довіри. Продавця, який пропонує один бренд, сприймають як експерта з певних груп товарів. Сам бренд теж сприймається як гідний довіри, а продукція як більш якісна.
  • Більше можливостей забезпечити лояльність покупців. Маркетинг бренду можна націлити на певні групи людей, зробити продукцію практично незамінною для них.   
  • Але, щоб використовувати всі ці переваги повністю, потрібно використовувати основні канали продажів. Поговоримо про кожен із них. 

Які інструменти та канали продажів використовувати монобрендовим інтернет-магазинам 

Розберемо основні канали трафіку і продажів, ефективні для монобрендових магазинів. 

Трафік за брендовими запитами 

Дуже складно отримати органічний трафік за запитами типу “купити меблі”, “недорогий домашній текстиль”. А ось трафік за запитами, пов’язаними з назвою конкретного бренду, буде стабільнішим і з часом стане дешевшим. 

Але для цього потрібно зробити так, щоб про бренд знали, шукали його онлайн. Для цього потрібно інвестувати в контент-маркетинг, SMM і офлайн-активності, такі як участь у виставках та інших аналогічних заходах. 

Робота з блогерами 

Реклама у лідерів думок зробить монобрендовий інтернет-магазин більш впізнаваним і допоможе генерувати продажі. При цьому не варто одразу звертатися до блогерів з мільйонами і навіть сотнями тисяч підписників.

Ви можете знайти блогера, у якого кілька тисяч підписників, але серед них більше ваших потенційних клієнтів. Такий підхід буде дешевшим і принесе кращі результати. 

Запуск блогу на сайті інтернет-магазину 

Часто інформаційні запити можуть привести в інтернет-магазин майбутніх постійних покупців. За фразами “як доглядати за взуттям”, “який стиль вибрати для інтер’єру кухні” та аналогічними набагато простіше вийти в топ пошукової видачі й отримувати трафік. При цьому, звісно, доведеться ще конвертувати переходи в замовлення. Але разом з іншими інструментами просування і продажів блог може працювати дуже добре. 

Реклама в пошукових системах і соціальних мережах 

Поєднання рекламних кампаній у соціальних мережах дає змогу швидко отримати трафік для інтернет-магазину і конвертувати відвідувачів у покупців. Реклама в Google, таргетована реклама у Facebook та Instagram дозволяють швидко охопити значні аудиторії. 

При цьому дуже важливим є правильне налаштування та постійна оптимізація кампаній. 

Ведення сторінок у соціальних мережах 

Присутність у соціальних мережах іноді впливає на продажі не одразу й опосередковано. Але це завжди дуже важливо. Зі сторінок можуть не переходити безпосередньо в інтернет-магазин, але якщо про ваш бренд та інтернет-магазин заговорять, це може перейти у велику кількість відвідувачів, які прийдуть спочатку з цікавості, а потім і за рекомендаціями. 

Зовнішні публікації 

Це дуже широке поняття. Цей інструмент об’єднує потрапляння в огляди, рейтинги, згадування вашої продукції в різних майстер-класах та інших типах контенту. 

По суті це різні PR інструменти, які також стимулюють продажі. 

Підсумки 

Продуктивно застосовуючи всі ці канали продажів і просування, ви зможете зробити свій монобрендовий інтернет-магазин бізнесом, що швидко зростає. Можливо, вам не вдасться використовувати відразу всі інструменти. Але важливо не робити ставку на один інструмент, комбінуйте кілька, щоб досягти максимального результату.

Share
Опубліковано
Buhgalter

Recent Posts

Епіцентр відкриває новий торгово-розважальний центр в Обухові

Перший торговий об’єкт мережі Епіцентр в Обухові Київської області відкриється вже 20 вересня на вулиці…

4 тижні ago

З 1 жовтня змінюються правила карткових переказів. Нова ера прозорості від Національного банку України

З 1 жовтня 2025 року в Україні запрацюють нові правила здійснення карткових операцій. Національний банк…

4 тижні ago

Розподілена генерація в Україні: нові правила, фінансування та спрощення процедур

Стійкість та безперервність енергопостачання сьогодні є ключовими факторами для функціонування економіки та захисту інтересів бізнесу…

1 місяць ago

Як обміняти Bitcoin (BTC) на українські гривні (UAH) з комп’ютера і телефону

Отримати Bitcoin можна різними способами, починаючи від купівлі через спеціалізовані сервіси (біржі, обмінники, Р2Р-платформи), закінчуючи…

1 місяць ago

Лист Мінекономіки від 19.08.2025 №4701-05/55169-09

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ, ДОВКІЛЛЯ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ Мінекономіки вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008,…

2 місяці ago

ПРРО від hutko – автоматизація бізнесу під сучасні реалії

Фіскалізація будь-яких платежів у наш час є важливою складовою бізнесу та відповідності законодавству України. Якщо…

2 місяці ago