Головна » Бухгалтеру » Новини законодавства » Держоргани інформують » Уряд ухвалив законопроект, що спростить реєстрацію податкових накладних для бізнесу
Держоргани інформують

Уряд ухвалив законопроект, що спростить реєстрацію податкових накладних для бізнесу

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
Час читання:4 хвилин
Print Friendly, PDF & Email

4.10.2017р Уряд ухвалив рішення Про внесення зміни до статті 201 ПКУ щодо реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

З липня в Україні функціонує Система моніторингу ризиків з ПДВ, яка дозволяє попереджати махінації з податками і мільярдні втрати для бюджету та не дозволяє недоброчесним платникам отримувати неправомірні податкові кредити.

У вересні цього року проведений аналіз стан зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних, показав, що на своєму старті Система моніторингу зупиняла 1,3 % ПН/РК від загальної кількості зареєстрованих ПН/РК, наприкінці липня – 0,52 %, а у жовтні 2017 даний показник зменшився з моменту старту Системи майже в п’ять разів (до 0,29%).

Як ми бачимо, Система моніторингу ПН/РК поступово зменшує кількість фактів зупинення ПН/РК, що означає позитивну динаміку роботи системи. Тобто, кількість зупинених накладних представників реального сектору економіки постійно зменшується.

Мінфін розробив рішення, що суттєво спрощує процес реєстрації податкових накладних доброчесним платникам, чиї накладні було зупинено.

У чому суть?

Згідно з нормами Податкового кодексу, рішення про реєстрацію або про відмову в реєстрації податкової накладної / рохрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається контролюючим органом (Комісією ДФС) та надсилається платнику податку протягом 5 робочих днів що настають за днем отримання пояснень та документів.

Мінфін пропонує рішення, яке дозволить автоматичну реєстрацію зупиненої накладної у випадку, якщо Комісія ДФС не надає відповідь платнику протягом 5 робочих днів. Тобто платники тепер не будуть потерпати у разі порушення контролюючими органами термінів надання відповіді та їх накладні автоматично реєструватимуться у Єдиному реєстрі.

Читати по темі:  Реєстраційний ліміт для податкових накладних: правила обчислення

Що це дає?

 

Дане рішення пропонує ввести чіткий строк (5 днів), відведений для надання рішення ДФС щодо блокування або реєстрації призупиненої податкової накладної платника. У разі, якщо цей термін буде прострочено, податкова накладна буде автоматично зареєстрована. Таким чином, Комісія ДФС буде більш вмотивована швидко приймати відповідні рішення, тому що платник податку не має ставати жертвою недостатньо оперативної роботи контролюючого органу.

Для максимальної ефективності роботи комісії ДФС, до неї буде залучено додаткових фахівців, які зможуть оперативно розглядати призупинені накладні.

Міністерство фінансів наполягало на внесенні цього принципового пункту до Закону 1797 (яким передбачено запуск автоматичної системи припинення ризикових накладних) ще під час його розробки у грудні 2016 року, але під час обговорення в парламенті ця норма була виключена з фінальної версії Закону.

Тому, проаналізувавши роботу системи, Мінфін пропонує внести ці зміни задля спрощення процедур для бізнесу.

Тепер справа за Парламентом, до якого буде направлено проект змін на голосування. Розраховуємо на конструктивну співпрацю.

Проект Закону

Постанова Верховної Ради

Пояснювальна записка

Порівняльна таблиця

за матеріалами МінФіну

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Додати коментар

Клікніть, щоб прокоментувати

один + четыре =

Наша розсилка

Випадкова цитата

Единственной преградой к осуществлению наших планов на завтра могут быть наши сегодняшние сомнения

Уряд ухвалив законопроект, що спростить реєстрацію податкових накладних для бізнесу

Час читання: 4 min
0

Поділитися з другом