Головна » Бухгалтеру » Консультації » Відповіді на 5 запитань про електронні ключі
Консультації

Відповіді на 5 запитань про електронні ключі

Поділіться з друзями - підтримайте проект

1.Під час зчитування особистого ключа, отриманого в Акредитованому центрі ДФС виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено» – що робити?

Для усунення помилки необхідно перевірити:

– який ключ кваліфікованого електронного підпису використовується першим (правильна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка);

– чи правильно був введений пароль: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо;

– чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера);

– чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа? Особистий ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки має жорстко визначену назву – «Key-6.dat», яка не підлягає зміні. Зміна назви особистого ключа призведе до неможливості його подальшого використання, тому платнику повторно звернутися з заявою на зміну статусу кваліфікованого сертифіката та надати новий комплект реєстраційних документів).

     У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему необхідно звернутися до представництва АЦСК, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.

2. Куди звернутися для отримання електронних довірчих послуг?

Платник податків може звернутись до будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС для отримання електронних довірчих послуг. Послугу з формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа надають виключно заявнику та за умови його особистої присутності.

3. Чи діють ключі, отримані до набрання чинності Законом «Про електронні довірчі послуги» тобто отримані до 7 листопада 2018 року?

Електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані до 7 листопада 2018 року, використовуються до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності Законом «Про електронні довірчі послуги», тобто не пізніше 6 листопада 2020 року.

4. Що робити у разі втрати ключа або пароля до нього?

Пароль до кваліфікованого електронного підпису відновленню не підлягає, оскільки він відомий тільки користувачу. В разі втрати, пошкодження особистого ключа чи втрати паролю до нього необхідно звернутись до представництва акредитованого центру, в якому ви отримували ключ та подати заяву на зміну скасування старого сертифіката і новий комплект реєстраційних документів – для отримання нових кваліфікованих сертифікатів відкритого ключа.

5. Зміна керівництва підприємства – в який строк необхідно отримати нові ключі?

Якщо у платника податків змінюються дані щодо посадових осіб (змінюється директор, головний бухгалтер або особа, уповноважена на ведення бухгалтерського обліку), такому платнику слідневідкладно звернутися за скасуванням кваліфікованого сертифіката та отриманням нового ключа.

ДФС

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.


Поділіться з друзями - підтримайте проект

Додати коментар

Клікніть, щоб прокоментувати

five + 19 =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Пошук від Google

Наша розсилка

Мудра думка

Перестаньте бояться провала

— Ларри Пейдж

Події

Ми в Instagram

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: