Відповідь на це запитання можемо знайти в роз’ясненні Державної архівної служби України (далі — ДАС) від 27.07.2023.
Документи з кадрових питань (особового складу): накази з особового складу, особові рахунки, відомості нарахування заробітної плати тощо – зберігаються в архівних підрозділах юридичних осіб 75 років і не підлягають передачі до державних архівів. У разі припинення діяльності юридичної особи, документи з кадрових питань (особового складу) передаються правонаступнику або в архів організації вищого рівня відповідної галузі чи до трудового архіву за місцем реєстрації юридичної особи.
Для отримання довідки у заяві необхідно вказати прізвище, ім’я, по батькові, місце фактичного проживання, за наявності, адрес електронної пошти та контактний номер телефону, назву підприємства/установи/організації, її місцезнаходження (село, місто, область), роки роботи, назву займаної посади, та, за можливості, вказати стан діяльності підприємства (ліквідоване/не ліквідоване).
У сучасному українському бізнес-середовищі грамотний бухгалтер — це не розкіш, а необхідність. Постійні зміни в…
Кожен бізнес хоче отримувати прибуток якнайшвидше, що дозволить окупити його і реалізувати поставлені завдання. Іноді…
Щоденне користування смартфоном залишає на його корпусі сліди: подряпини, потертості, а іноді й тріщини.…
Оклад за посадою «офіс-менеджер» було підвищено з 01.02.2025 року. З 01.06.2025 року до штату введено…
Підприємництво в Україні — це завжди про гнучкість. Особливо якщо ти ФОП. Щось змінюється в…
Детские качели подвесные купить в інтернет-машазине BONRO – это не просто купить игрушку, а приобрести…