Відповідь на це запитання можемо знайти в роз’ясненні Державної архівної служби України (далі — ДАС) від 27.07.2023.
Документи з кадрових питань (особового складу): накази з особового складу, особові рахунки, відомості нарахування заробітної плати тощо – зберігаються в архівних підрозділах юридичних осіб 75 років і не підлягають передачі до державних архівів. У разі припинення діяльності юридичної особи, документи з кадрових питань (особового складу) передаються правонаступнику або в архів організації вищого рівня відповідної галузі чи до трудового архіву за місцем реєстрації юридичної особи.
Для отримання довідки у заяві необхідно вказати прізвище, ім’я, по батькові, місце фактичного проживання, за наявності, адрес електронної пошти та контактний номер телефону, назву підприємства/установи/організації, її місцезнаходження (село, місто, область), роки роботи, назву займаної посади, та, за можливості, вказати стан діяльності підприємства (ліквідоване/не ліквідоване).
В сучасному світі, де конкуренція постійно зростає, важливо мати надійних партнерів та якісні матеріали.…
Отримали рішення суду, проте боржник відмовляється виконувати його добровільно? Аби розпочати примусове виконання, потрібно звернутися…
Верховна Рада України прийняла у другому читанні і в цілому Закон №10449 «Про внесення змін до деяких законодавчих…
За даними Держстату, інфляція на споживчому ринку в березні 2024 р. порівняно з лютим 2024…
Вихід на закордонний ринок відкриває нові перспективи для бізнесу. Якщо ви досі продаєте свої товари…
Єдиний внесок платник має сплачувати незалежно від свого фінансового стану. Зобов’язання із сплати єдиного внеску…