Головна » Бухгалтеру » Новини законодавства » Держоргани інформують » Як роботодавцю подати заяву на оплату лікарняних під час карантину?
Держоргани інформують

Як роботодавцю подати заяву на оплату лікарняних під час карантину?

Поділіться з друзями - підтримайте проект

Фонд соціального страхування України (далі — ФСС) рекомендує роботодавцям (страхувальникам) на час карантину надавати перевагу дистанційній формі подачі документів до Фонду.

Можливість подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді була впроваджена ще з 1 жовтня 2018 року. Також у електронному вигляді роботодавці мають можливість подати щоквартальний звіт по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів.

Причому фінансування матеріального забезпечення, у т. ч. допомоги по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними) та допомоги по вагітності та пологах, здійснюється ФСС на підставі прийнятої від роботодавця заяви-розрахунку.

Нагадаємо, що для подання до ФСС електронних документів із застосуванням електронного підпису/печатки страхувальники мали укласти відповідний договір. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно.


Поділіться з друзями - підтримайте проект
Читати по темі:  Змінено режим роботи центрів обслуговування платників
Мітки

Наша розсилка

Події

квітень, 2020

X