Фонд соціального страхування України (далі — ФСС) рекомендує роботодавцям (страхувальникам) на час карантину надавати перевагу дистанційній формі подачі документів до Фонду.
Можливість подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді була впроваджена ще з 1 жовтня 2018 року. Також у електронному вигляді роботодавці мають можливість подати щоквартальний звіт по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів.
Причому фінансування матеріального забезпечення, у т. ч. допомоги по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними) та допомоги по вагітності та пологах, здійснюється ФСС на підставі прийнятої від роботодавця заяви-розрахунку.
Нагадаємо, що для подання до ФСС електронних документів із застосуванням електронного підпису/печатки страхувальники мали укласти відповідний договір. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно.
Новейшие смартфоны требуют особого внимания к их сохранности из-за высокой стоимости и хрупкой конструкции. Качественный…
У світі стрімкої цифрової трансформації бізнесу компанії дедалі частіше відмовляються від традиційної телефонії на користь…
Головне управління ДПС у Миколаївській області повідомляє, що відповідно до частини 3 статті 39 Закону…
ДПС у Львівській області розповідає, що відносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, регулюються нормами…
Хоча б раз на день кожна людина стикається з рекламою IT. Найбільше її в інтернеті,…
Сервіс покликаний допомогти інвесторам фондового ринку швидко та в зручний спосіб згенерувати документи, необхідні для…